Δευτέρα, Ιουλίου 12, 2021

Οχι κι αλλο διαγγελμα


 Θα κανω ενα διαγγελμα για να σας συνετισω

και τις διακοπουλες μου θα παω να συνεχισω

Θα ειμαι τερμα σοβαρος κι ας λεω μαλακιες

και θα γελουν περιχωρα και ολες οι συνοικιες


Θα σας τρομαξω αρκετα με υπερβολες του κωλου

θα μοιαζουν οι προτασεις μου με ολμους πυροβολου

εμβολιαστειτε τελικα,καντε μου αυτη την χαρη

γιατι αλλοιως,και φιλικα,ο διαολος θα σας παρει.

 

Απο την Τηνο εφυγα διαγγελμα για να κανω

εχασα και το μπανιο μου,μιλατε κι απο πανω?

ειπα πως θα δουλευουμε ολο το καλοκαιρι

μα ειμαι στο ψεμα αρχηγος και ο λαος το ξερει


Μου αρεσουν τα τριημερα,τα μπανια τα ταξιδια

κι αντι να ειμαι στην Σεζ Λονγκ μου πρηξατε τ αρχιδια

σκυψτε μπροστα στον Μωυση,στο Νομπελ εργασιας

κι ατελειωτης ασαλιωτης τελειας μαλακιας.

 


 



Δεν υπάρχουν σχόλια: