Πέμπτη, Νοεμβρίου 19, 2009

Τα καλα νεα

Τελικα απο Δευτερα αρχιζω δουλεια,εκει που δεν το πιστευα,δεν θα ειναι και το ευκολοτερο πραγμα μιας και το ειδος που θα προσπαθω να πουλαω θα ειναι τελειως διαφορετικο απο οσα εχω δουλεψει εως τωρα.
Η εκπαιδευση θα κρατησει εναμισι μηνα και μετα αρχιζει το πιο ενοχλητικο μερος της συμφωνιας,θα πρεπει να πηγαινω για 6 μηνες σε διαφορετικα καταστηματα για να μαθω ολο το πελατολογιο της εταιρειας.
Αυτο ειναι ενοχλητικο γιατι μετακινουμαι με λεωφωρειο και δεν ειναι παντα ευκολο να πας οπου θες και οταν το θες,και κυριως δεν κανει καποιος την ιδια ωρα να ταξιδεψει απο το σπιτι μου εως το Περιστερι και εως την Εκαλη.
Η εταιρεια φαινεται σοβαρη,θα δειξει φυσικα αυτο,αντε γιατι με ολο αυτο το κολοχανιο των δηθεν εμπορων παπουτσιων κουραστηκα φοβερα.
Με την επιστροφη μου στο σπιτι εφαγα το γνωστο βρισιδι απανθισμενο απο καταρες και κλαματα,δεν βαριεσε αυριο παλι στο νοσοκομειο θα ειμαστε οποτε αυτο ηταν μια προγευση,ξαπλωσα και ξεραθηκα στον υπνο μιας και τα βραδυα ο υπνος μου δεν εξαρταται πλεον απο την δικη μου θεληση.
Καλα νεα λοιπον μετα απο πολυ καιρο,μακαρι να επαιρνε και τα χαπια της να εμενε σπιτι,τι να ευχηθω,τιποτα!

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

είχα καιρό να περάσω και παίζει να έχω χάσει επεισόδια. Όπως και να έχει καλή αρχή στην νέα δουλειά.

ΗarryTsopanos είπε...

Ναι χαθηκες που ησουν?
Εχουν γινει τεσσερις ταινιες μεγαλου μηκους και 8 σηριαλ,ασε δραμα.

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Να και κάτι ευχάριστο! Καλό ξεκίνημα!

ΗarryTsopanos είπε...

Ευχαριστω πολυ!!!