Πέμπτη, Νοεμβρίου 12, 2009

Η Ξενη Πολη

Απο το αεροπλανο καταλαβαινα οτι ερχομαι σε μια ξενη πολη,δεν ειναι ετσι εκει που παω σκεφτηκα,καποιο λαθος εκανα στην πτηση...
Ακουγονταν φωνες εμπρος και πισω απο τα καθισματα,αει γαμισου ρε....στ'αρχιδια μου ρε....και αλλα που δεν λενε εκει που πηγαινα εγω κοιταξα το εισητηριο...κι'ομως ελεγε οτι δεν ηταν λαθος.
Περνουσαν οι αεροσυνοδοι,τις πειραζαν αυτοι που μιλαγαν ετσι πριν.....γελαγαν εκεινες,λεω καιρο θα εχουν να κανουν σεξ και αυτες και εκεινοι,ξανακοιταξα το εισητηριο.....σε ποια πολη γυριζα?
Στην προσγειωση,μια νεα κοπελλα ετρεχε προς την εξοδο πριν ακομη σταματησει το αεροπλανο,μιλαγε στο κινητο συγχρονως,για ενα νεογεννητο,κατι κουνιες,την κοιταγαν ολοι,αδιαφορια,εκεινη ετρεχε προς την εξοδο λες και αν κατεβαινε πρωτη θα εφτανε εκει που πηγαινε νωριτερα.
Ξανακοιταξα το διαβατηριο μου,α ναι εχω πεταξει το ελληνικο χρονια πριν οποτε δεν μου ελεγε τιποτα.

Την αλλη μερα στο μετρο...τι ειναι αυτο που μας συμβαινει.....τρεχουν ολοι για μια θεση λες και μας εχει καταβαλλει η κουραση,σπρωξιματα,βρισιες,αδιαφορια για αυτον που ειναι διπλα μας,ποια ειναι αυτη η πολη τελως παντων?

Η ιδια που σου κλεβουν το πατακι της πορτας,που τους ενδιαφερει η ζωη σου και οχι αν χρειαζεσαι κατι,που οι κλειστες πορτες δυσκολα ανοιγουν,που οι σχεσεις εχουν γινει πιο επιφανειακες απο οσα κοροιδευα οταν ζουσα στο εξωτερικο για τους ξενους.
Ακομη σκεφτομαι ποσα ατομα απο την προηγουμενη εργασια μου δεν εχουν καν παρει ενα τηλεφωνο να δουν αν ειμαι καλα,που παντα νοιαζομουν,που παντα ζητουσαν βοηθεια.

Τι μας εχει συμβει?
Πως γιναμε ετσι?
Ποια πολη ειναι αυτη?
Αυτη η ξενη πολη?

Δεν υπάρχουν σχόλια: