Σάββατο, Νοεμβρίου 14, 2009

Ως την εξωπορτα

Την εφερε κατα τις 11,περιμενα να ερθουν λιγο αργοτερα,δεν ειχα παει καν να ψωνισω,ανοιξα την πορτα της πολυκατοικιας,ελατε ειπα,καλως ορισες μαμα.
Εφερε τα ρουχα της και εφυγε προς την πορτα,περιμενα οτι θα γυρισει να φερει και κατι αλλο,περιμενα,κοιταξα απο το παραθυρο.
Ειχε φυγει.
Ωραιος τροπος σκεφτηκα,λες και του ζητησαμε λεφτα εκανε,ουτε καλημερα,θα τον ειχε νευριασει η κυρια συζυγος του,πολυ ασχολειται με την μανα του βλεπετε.
Την εβαλα στο μπανιο και την επλυνα,την ελουσα,εβαλα πλυντηριο να πλυνω τα ρουχα που εφερε,η γκρινια αρχισε απο την ωρα που ηρθε.

Παρακαλαγα να σταματησει να μιλαει,να μην λεει πραγματα που δεν εχουν λογικη,να μην λεει τιποτα.
Μπα αδικα παρακαλαγα,δεν σταματησε να λεει,κατσαριδοκτονο και διαφορα αλλα,τα χαπια μου,δεν τα θελω,ωχ παλι τα ιδια.

Επεσα μετα το μαγειρεμα να κοιμηθω,την ακουγα να λεει και να λεει και να λεει.
Ξυπνησα συντομα,πως να κοιμηθεις οταν καποιος δεν καταλαβαινει οτι η ησυχια ειναι απαραιτητη σε καποιον που κοιμαται?
Τα παραθυρα ολα ανοιχτα,ηταν ξαπλωμενη με την κουβερτα πανω στην μυτη της σκεπασμενη.....καταλαβα....παλι της μυριζει κατι.

Αρχισε παλι να λεει,απειλες,θα παρει την αστυνομια,θα με φτιαξει,θα δω τι θα παθω....
Μπα δεν θα βγαλει αυτο το πραγμα πουθενα σκεφτηκα,τι αλλο να κανω?
Και σκεψου να αρχισω δουλεια και να γυρναω πτωμα και να εχω να αντιμετωπισω και αυτο,πως να πεφτω να κοιμηθω με τετοια κατασταση?
Εως την εξωπορτα την εφερε,δεν το καταλαβαινω,δεν βαριεσαι τι να καταλαβω?

2 σχόλια:

Provato είπε...

υπομονή Χαρούλη, τι να πω... xxx

ΗarryTsopanos είπε...

Εδω εχω χασει τα λογια μου εγω.........