Τετάρτη, Μαΐου 11, 2011

Σιγα βρε γιατρουδακο,θα σου πεσει η ειδικοτητα στο πατωμα

Οπως καθε μερα παλι περασα το μισο της στο νοσοκομειο,εκει περναει η ωρα προσπαθωντας να εξηγησω στην μητερα μου γιατι δεν κανει να φαει οτι ετρωγε πριν απο λιγο καιρο,και φυσικα εκεινη δεν το καταλαβαινει,απορει γιατι ετρωγε κεηκ και μπισκοτα και σοκολατες ενω τωρα ολα εχουν περιοριστει σε αλεσμενο φαγητο και αντε κανενα ζελεδακι.

Αφου φαγαμε απο αυτα τα δυο αρχισε να παραπονιετε οτι θελει να φαει ενα γλυκο και εγω της εξηγουσα οτι δεν κανει για λογους υγειας να φαει κατι τετοιο,οι συζητησεις αυτες οπως καταλαβαινετε δεν ειναι απλες,περνει ωρα να γινει κατανοητο απο εκεινην...οχι οτι γινεται,οτι δεν μπορω να της δωσω αυτο που ζηταει διοτι δεν το επιτρεπουν οι γιατροι.

Εκεινη την ωρα ενας γιατρουδακος με μια ειδικευομενη μιλουσαν με μια αλλη ασθενη στο βαθος του δωματιου,ακουσα την φωνη του να λεει.

Βγητε απο το δωματιο.....

Παρακαλω δεν ειπε διοτι αυτοι οι κακομοιροι νομιζουν οτι ειναι κατι ανωτερο απο εμας.
Τον κοιταξα,εμενα μιλησατε τον ρωτησα?
Βλεπετε οτι εξηγω στην μητερα μου κατι για το οποιο ειναι απαραιτητο να της δωσω μια απαντηση?
Οχι δεν θα βγω.....

Σηκωθηκε και ηρθε προς το μερος μου,ειμαι γιατρος στο νοσοκομειο μου ειπε...
Και τι με ενδιαφερει εμενα αυτο του απαντησα.
Σας εξηγησα οτι οταν μιλαω με την μητερα μου και της εξηγω κατι δεν εχετε το δικαιωμα να μου μιλατε με αυτον τον τροπο.

Τελειωσα αυτο που ειχα να πω στην μητερα μου και αποχωρησα,αν δεν το ειχα κανει ισως τωρα ο γιατρουδακος να ειχε καποιο μελος του σωματος του σε γυψο.

Αυτοι τωρα λεγονται γιατροι του ΕΣΥ,αλλα ξερουν μονο το ΕΓΩ τους,θελουν να τους δειχνουμε σεβασμο χωρις εκεινοι να προσφερουν κατι αναλογο,μονο και μονο επειδη ειναι γιατροι του Εσυ.

Γιατρουδακο της συμφορας να μαθεις και το παρακαλω εκτος ολων των αλλων λεξεων που εχεις στο λεξιλογιο σου και να σεβεσαι τους αλλους αν θελεις να σε σεβονται και αυτοι.
Τωρα αν εισαι εσυ γιατρος του εσυ στο συγκεκριμενο νοσοκομειο.......

Στα  α@@@@α μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: