Τετάρτη, Οκτωβρίου 07, 2020

Ματαια ολα

 


Εχω να μπω σε λεωφωρειο η μετρό απο τον Φλεβαρη φετος αλλα αυτο δεν με κανει να σταματαω να σκεφτομαι οσους αναγκαζονται να χρησιμοποιουν τα ΜΜΜ για να μετακινηθουν απο και προς την εργασια τους,και δεν εχουν και αλλη επιλογη αν δεν εχουν δικο τους αυτοκινητο η καποιον να τους μεταφερει,ειλικρινα πιστευω οτι τα μεσα μαζικης μεταφορας ειναι κινητες βομβες κορωνοιου,και φυσικα οι υπευθυνοι ειναι γνωστοι.

Ειναι αυτοι που θα επρεπε να εχουν λυσει με οποιο τροπο μπορουν το ζητημα αυτο,εχω κανει δεκαδες παραπονα για τις δημοσιες συγκοινωνιες τοτε που τις χρησιμοποιουσα και επρεπε να περιμενω στις στασεις 20-30 λεπτα για μια διαδρομη 5 λεπτων εως οτου αποφασισα να κινουμε με τα ποδια.

Αλοιμονο η αδιαφορια αυτου του κρατους προς τον πολιτη ειναι οτι χειροτερο εχω συναντησει σε Ευρωπαικη χωρα,εχω ταξιδεψει σχεδον σε καθε πολη της Ευρωπης και εχω εκπλαγει με τις συγκοινωνιες εκει,επισης οσα χρονια εζησα στο Συδνευ με κανουν να μπορω να εχω μια σφαιρικη αποψη για το μαυρο χάλι των συγκοινωνιων της χωρας μας η καλυτερα της πρωτευουσας της ....α και της Θεσσαλονικης,εκει ειναι ακομα χειροτερα.

Αφηστε τους λοιπον να υποκρινονται πως νοιαζονται να μειωσουν τα κρουσματα του κορωνοιου,δεν τους καιγεται καρφι αν ολοι κολλησουμε και πεθανουμε,αρκει να το κανουμε με ρεγουλα μην πεσει εξω το συστημα υγειας,αλλο εγκατελλειμμενο συστημα μετα το συστημα των μεσων μαζικης μεταφορας.

Μπανανια και χωρα του κωλου,να ζουν αυτοι καλα και να εχουν τις Μερσεντες που τους πληρωνουμε να εχουν,την ασφαλεια τους,να ξυνουν τ αρχιδια τους ολη μερα και να μιλανε για ατομικη ευθυνη,οι ανικανοι πολιτικοι που μιλανε για οσα δεν εχουν ποτε χρησιμοποιησει οπως τα μεσα μαζικης μεταφορας.

Δεν εχει σωτηρια αυτη η χωρα.

Γιαυτο την ξεπουλανε μηπως και με ισλαμιστες αναπτυχθει καλυτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: