Πέμπτη, Αυγούστου 12, 2021

Συνεντευξη τυπου


 

Eδωσα και συνεντευξη... ξεραθηκα στα γελια

λες κι οτι μεσ το σωβρακο κυκλοφορουσαν χελια

αυτοι ρωτουσαν σοβαρα κι εγω χαμογελουσα

ασε που τα ηξερα απο πριν και ετσι απαντουσα

 

Απαντησα σε δυσκολες,απιαστες ερωτησεις

χωρις κανενα νοημα,να θελεις να με φτυσεις

ειπα και για το Great reset αλλα με αλλα λογια

γιατι αν το καταλαβαιναν θα με ειχαν σε υπογεια


Μπορεις και να με πεις Ζαβο,μπορεις και χαχαχουχα

η χαλασμενο ρουλεμαν που του εφυγε η τσιμουχα

αλλα εγω σας κυβερνω και κανω οτι θελω

Κοτετσι σας παρελαβα και το εκανα μπουρδελο


Ειμαι για γελια,δυστυχως δεν το εχω καταλαβει

στειλτε μου απο το Δαφνί για να με παραλαβει

μαζι μου θα περασετε υπεροχες ημερες

λοιμους,σεισμους κορωνοιους,ακριδες και χολερες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: