Τρίτη, Ιουνίου 13, 2023

Άνευρες εκλογές

 


Kαι ενώ ακόμα δεν έχουμε δεί μια καλοκαιρινή ημέρα στην χώρα.... μας ανταμοίβει ο Κούλης με τις υποσχέσεις του για "μπροστά"καλύτερες δουλειές και μισθούς"έτσι για να ξεχνάμε την μαυρίλα μας και να ξεκαρδιζόμαστε και στα γέλια γιατί υπάρχει ακόμα κόσμος που πιστεύει την  "Κοκκινοσκουφίτσα" και τα "Τρία Γουρουνάκια"

Και θα πάει με ενθουσιασμό σε 12 μέρες να ψηφίσει τον "ηγέταρο¨τον Διγενή,τον εξαδάκτυλο,τον Μωυσή μαζι με όλο του το σόι.


Και μετά θα τον βρίζει για την επόμενη τετραετία.


Και τι να ψηφίσουμε θα με ρωτήσετε.....τον Αλέξη;

Απαπα παπαπαπαπα ....εγω δεν κάνω τέτοια πράγματα.

 

Καλύτερα τον κλέφτη που γνωρίζεις....

 

Να ειμαι ειλικρινής μαζί σας,Πλεύση ψήφισα στις πρώτες εκλογές αλλά δεν θα το ξανακάνω,δεν μου αρέσει αυτό που έκανε να βγάζει τους πρώτους απο τα ψηφοδέλτια και να βάζει κολλητούς της και τον γκόμενο,τι πάει να πεί οτι ήταν ιδρυτές του κινήματος απο την αρχή;

Οπότε είμαι πάλι ορφανός κομματικά,οχι πως είχα ποτέ κανένα κόμμα σε υπόληψη,το ένα χειρότερο απο το άλλο είναι.

 

Πάντως αν και δεν έχουν νεύρο αυτές οι εκλογές,δεν υστερούν σε εξαπάτηση και σε ψέμα,ο  καθένας προσπαθεί να κερδίσει οτι καλύτερο μπορεί,στο τέλος θα είναι όλοι νικητές,μόνοι χαμένοι θα είμαστε εμείς.


Το έχω γράψει πολλές φορές,θα έχετε βαρεθεί να το διαβάζετε.

Τίποτα απο όσα σας υπόσχονται δεν θα γίνει,δεν έχει γίνει δεκαετίες τώρα.....γιατί να συμβεί επι Κούλη;


Οτι σας υποσχέθηκαν ......το αντίθετο.

Εδω θα είμαστε...θεού θέλοντος και θα τα συζητάμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: