Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007

Μια μερα ακομη

Ακομη μια μερα για να καααααααθομαι.
Μετα απο αυριο εχω 9 ημερες αδεια,μα ολο αδεια παιρνεις θα μου πειτε,ε οκ μετα θα ξαναπαρω αρχες Μαρτιου οποτε αντε να ξεκουραστω γιατι μετα ερχονται οι γιορτες και οι εκπτωσεις.
Εν τω μεταξυ στο σπιτι η κατασταση παραμενει ρευστη.
Η μητερα μου στα κατω της παλι αρχισε τα ιδια με βαφες μαλλιων που θελει να αγορασει κλπ.
Εγω υπομονη και αυτοσυγκρατηση γιατι εδω που τα λεμε αρωστη οκ αλλα αυτη εχει σκοπο να αρωστησω εγω.
Προχθες που εκανα ενα φαγητο υπεροχο και δεν ηθελε να το φαει να δειτε πως σηκωθηκε και εφτιαξε κρεας με πατατες κοκκινιστο να φαει εκεινη.
Κατα τα αλλα δεν μπορει να σηκωθει και διαφορες αλλες μαλακιες και τραβιεμαι εγω σαν λαστιχο να τρεχω εδω και εκει.
Αντε να μην τα παρω γιατι θα καταληξει σε κανενα ιδρυμα να περιμενει επισκεπτηριο.
Ολα στο χερι τα θελει και ολο παραπονα και γκρινια ειναι.
Ρε γαμοτο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: