Δευτέρα, Νοεμβρίου 19, 2007

Καλη Εβδομαδα

Ωραια ημερα σημερα,δουλεια δεν ειχε αλλα υπομονη θα εχει προς τις γιορτες,τα ποδια μου τα ενοιωθα ξεκουραστα,χμ λες να ειμαι τυχερος?
Πηγα για καφεδουλι με το μωρουλι μου μετα την δουλεια και παραπονεθηκα ανηλεως που προτιμησε να παει να μαζεψει εληες αντι να περασει το Σαββατοκυριακο μαζι μου,και μετα εφοσον δεν εδωσε καμμια σημασια στα παραπονα μου πηρα το τρολλευ και γυρισα σπιτι.
Το νεωτερο ειναι οτι στο επομενο τριημερο μου γυρω στα μεσα Δεκεμβρη θα παμε βολτιτσα στη Θεσσαλονικη.
Μου αρεσει αυτη η πολη οχι γιατι ειναι ερωτικη οπως συνηθως λενε κατι χαζες τραγουδιστριες οταν τις ρωτανε,απλα ειναι μια διαφορετικη πολη απο την Αθηνα και τιποτα αλλο.
Εκει λοιπον οταν φτανω αντι για τα αξιοθεατα που τα εχω δει παλαιοτερα αρχιζω επιδρομη στα ζαχαροπλαστεια.
Απο τον Αγαπητο στον Τερκενλη και βουρ για τον Χατζη,ελα ομως που θελω να κανω διαιτα τωρα(οχι που θα κανω)και πως θα παω?
Το μονο κακο ειναι οτι για να μεινεις σε αξιοπρεπες ξενοδοχειο εκει πανω πρεπει να πληρωσεις μια περιουσια γιατι τα φθηνα μαλλον οκτω αιωνες πισω σε πανε,εεεεε καρντασια αλλαξε ο κοσμος απο τοτε καντε και μια ανακαινιση αιντε.
Με αυτα και αυτα πεινασα κι εχω να καταναλωσω και μια ιον αμυγδαλου 2 μπουενο και 2 σοκοφρετες,βουρ λοιπον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: