Κυριακή, Νοεμβρίου 18, 2007

Μερες Βροχης

Μια πολη μεσα στη βροχη η Αθηνα και ευτυχως που αρχισε να βρεχει να καθαρισει λιγο η ατμοσφαιρα,να εχουμε και νερο να πιουμε του χρονου.
Η ευλογια της βροχης εγινε καταρα σε αλλες περιοχες που απο την εντονη βροχοπτωση καταστραφηκαν περιουσιες.
Τι να κανουμε πρεπει να το παρουμε αποφαση πια,καθε καλοκαιρι θα καιγομαστε και τον χειμωνα θα πνιγομαστε.
Ακουω ακομη το νεο σιντι της Ευσταθιας και εχω και συνοδοιπορους πλεον σε αυτο,και συνεχιζει να μου αρεσει πολυ.
Παει και με τον καιρο η μουσικη της και ετσι περναει αυτη η Κυριακη.
Για οσους αντιδρουν,π.χ.οπως ο προβατος να κατσει να το ακουσει και μετα να μου λεει για τις επιδρασεις του.
Μερες που μου αρεσουν,μελαγχολικες αχ να ειχα το μωρουλι μου να πηγαιναμε μια βολτα.....

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο αυτό που λες:καθε καλοκαιρι θα καιγομαστε και τον χειμωνα θα πνιγομαστε.
Αφού όμως είμαστε τόσο ανόητοι,
γιατί όχι;Αυτή δεν είναι η ζωή
που θέλουμε;Money Money Money and
nothing else!!!

Υπερμίκης

ΗarryTsopanos είπε...

Μα για αυτο μιλαω σε ολο σχεδον το ιστολογιο μου φιλε μου,κτιζουμε,κτιζουμε και κτιζουμε,τιποτα αλλο.Στην αμμο ομως.

Ανώνυμος είπε...

Μόλις σήμερα ανακάλυψα το ιστολόγιο σου και-τρόπος του λέγειν- γυρίζοντας τις σελίδες προς τα πίσω έφτασα μέχρι τις καρικατούρες του Καραμανλή!Συγχρόνως διαπίστωσα ότι έχουμε μερικά κοινά σημεία:την μουσική,τα θεάματα,τα ταξίδια,τον προβατάκο κλπ.Δεν είναι καθόλου κουραστικό ούτε βαρύ και ασήκωτο το μπλογκ σου!Ίσα ίσα διαβάζεται πολύ ευχάριστα και περιγράφεις πολύ ωραία την καθημερηνότητά σου.Σε μια εποχή όπου όλοι σχεδόν κλείνονται στο καβούκι τους είναι ωραίο να επικοινωνεί κανείς έστω και μέσω διαδυκτίου.Επί πλέον είσαι ένας από τους λίγους -ναι χρειάζεται κουράγιο για να τα πει κανείς- που δαχτυλοδείχνει και καυτηριάζει όλα τα στραβά της χώρας
μας.Κατά την γνώμη μου έχεις απόλυτο δίκαιο.
Και εγώ όταν συζητώ έχω την τάση να λέω ότι τίποτα δεν πάει καλά στην Έλλάδα.Συγγενείς και φίλοι
μου λένε ότι είμαι αρνητικός!Δηλαδή
για να με βλέπουν θετικά,δεν θα πρέπει να λέω τίποτα για το χάος που βασιλεύει στο δημόσιο,για την άνοδο των τιμών (Η Ελλάδα που έλεγε το ψωμί ψωμάκιέγινε μια από τις πιο ακριβές χώρες της Ευρώπης !!!)για την διαφθορά σε σχεδόν όλους τους τομείς...
Θα σε κούρασα με την φλυαρία μου.
Εύχομαι να πάνε όλα καλύτερα σε ό'τι αφορά εσένα και την οικογένειά σου.

Υπερμίκης

ΗarryTsopanos είπε...

Ευχαριστω για τα λογια σου.Θα ηταν ευκολο για μενα να λεω απλα οτι τιποτα δεν παει καλα σε αυτη τη χωρα χωρις να εχω λογο να το κανω.
Αν μπλεξεις ομως σε θεματα υγειας,προνοιας και γενικα σε ολα οσα αντιμετωπιζει η μπορει να αντιμετωπισει ο καθενας απο εμας τοτε μενεις αναυδος.
Και το χειροτερο ειναι οτι εχω και μετρο συγκρισης γιατι περασα 8 χρονια εργαζομενος στο εξωτερικο και ετσι μπορω να δω την διαφορα.
Δεν με κουρασες καθολου να εισαι παντα καλα και με πολυ υπομονη.