Πέμπτη, Νοεμβρίου 22, 2007

Ρεπο

Τρεχαματα παλι και σημερα,απο την ψαραγορα,στο σουπερ μαρκετ και μετα στο κρεοπωλειο.Κουβαλημα τρελλο τσαντες και
παλι τσαντες,τροφιμα κρεατα,βαφες μαλλιων.
Ναι και βαφες μαλλιων αν και στα εβδομηντα η μητερα μου ζηταει παντα να βαφει τα μαλλια της οποτε βουρ εγω στο Χοντο να προσπαθω να θυμηθω τι νουμερο βαφη ειναι αυτη που θελει.
Ναι εχω αγορασει και μερικες αλλα'ντ αλλων αντι της σωστης βαφης.
Τελικα ρεπο καλυτερα να μην παιρνω τελικα,ασε που οποτε ακουει στην τηλεοραση οτι το ταδε η το δεινα δεν ειναι καλο για να καταναλωθει δεν τρωμε ολοκληρη την σειρα ομοειδων προιοντων
Σημερα λοιπον ακουσε οτι τα ψαρια δεν ειναι καλα ενω εγω αγορασα τσιπουρες και λαυρακια και οπως φαινεται θα τα φαω μονος μου.
Τωρα ποιος το ειπε αυτο....η επιστημη σηκωνει τα χερια πολυ ψηλα.
Τελειωνοντας λοιπον τις αγορες καιρος για να ξεκουραστω λιγο,και να χαζεψω στο πισι διαβαζοντας λιγο τα ιστολογια που μ' αρεσουν και να δω αν καποιο νεο σιντι εχει κυκλοφορησει.
Ουφ ρεπο κι αυτο.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: