Κυριακή, Μαρτίου 28, 2010

Κυριακατικο ξυπνημα

Ξυπνησα με κεφι παρα τον πονοκεφαλο που με ταλαιπωρει εδω και μερες και μετα απο πολλους μηνες εβαλα μουσικη για να ακουσω,δεν ειναι απο την χαρα για την μεγαλη και περηφανη μας νικη στις Βρυξελλες,ουτε βρηκα δουλεια,απλα ετυχε να εχω ενα αστειρευτο κεφι.

Λεω η ζωη ειναι μικρη και μετα τα 50 ακομη μικροτερη,μας την κανουν μικροτερη και μιζερη οι γελοιοι που επι δεκαετιες μας κυβερνανε,καπου θα πρεπει να πουμε ενα φτανει και να συνεχισουμε,να κανουμε και αλλοιως δεν μπορουμε.

Αρχισα να ακουω τραγουδια που χρονια μου αρεσουν,ειμαι παλαιολιθικος με την μουσικη,δεν ακουω καινουργια πραγματα,τα καλα τα παλαιοτερα που αγαπω ακουω,και τι να ακουσω....Πετρελη,Ρουβα η Βανδη?Γιακ!!!

Ωραια μερα εξω,να σιδερωσω εχω και βαριεμε αφορητα,τα παναδολ πανε και ερχονται στο σεντονι(οχι τα ντεπον)και λεω να περασει η μερα να ετοιμαστω για τις λιγες μερες που θα φυγω απο Αθηνα.

Να ευχηθω απο τωρα ενα Καλο Πασχα σε ολους και ολες σας με αγαπη,και ας ξεχασουμε λιγο τι μας περιμενει μετα,ενα τραγουδι που ακουω και σας το αφιερωνω.
Aυτες ειναι οι φωνες που συνοδευουν την ζωη μου τοσα χρονια,να ειναι παντα καλα.

Βαλαμε φωτια στα φρενα
και μας εμεινε το γκαζι
με ταχυτητες μεγαλες
μοναχα η γη αλλαζει.

Αλλαξτε ταχυτητα.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: