Τετάρτη, Μαρτίου 03, 2010

Πληρωνουμε την ανικανοτητα και την διαφθορα


Βγηκε χθες περιλυπος ο Πρωθυπουργος και μας ανακοινωσε την πτωχευση μας,ομως ακομη και τωρα δεν την ονομασε ετσι,την ονομασε πολεμο.

Μεγαλο λαθος,αν αυτο ειναι πολεμος τοτε γιατι τοσα χρονια δεν μας εφοδιασαν με τα οπλα να αμυνθουμε?Ειναι δικαιολογια οτι δεν ηταν τοτε στην Πρωθυπουργια?
Ο λαος τα ηξερε ολα αυτα,πως ειναι δυνατον να μην τα ξερει ενας πολιτικος?
Και γιατι τοτε εδινε υποσχεσεις προεκλογικα?
Και τι εκανε για να αντιστρεψει ολα αυτα επι 100 μερες?
Τιποτα,λογια,λογια,μετρα και αλλα μετρα.
Δεν ηξερε κανεις απο το Πασοκ την ληστεια κατα της χωρας στην διαρκεια της διακυβερνησης του?
Ηταν ολοι νομιμοι τοτε,και μονο ο Τσουκατος μετεφερε τις βαλιτσες?

Λιγη ντροπη αν υπηρχε,και αν μπορουσαν να κοιταχτουν στον καθρεφτη για λιγο δεν θα τολμουσαν να παρουν τα μετρα αυτα.

Και αυτοι που κατακλεβαν τι θα πληρωσουν?

Αν και τις εχω ξαναγραψει ιδου οι εμπειριες μου απο την παραμονη μου σε αυτην την χωρα.
Οποιος καταλαβαινει,καταλαβε.

Πρωτη εργασια μου....μεγαλη εταιρεια εισαγωγης ενδυματων μεγαλων σχεδιαστων,εχει γινει τεραστια τωρα και ειναι φυσικο.

Η κλοπη φπα καθημερινη εντολη,μαζευοταν ολο το ξεφτιλισταριο των επωνυμων του Κολωνακιου εκει,50.000 το τζην 5.000 στην αποδειξη,συνεχεια και χωρις αιδω.

Η καταγγελια μου στον τοτε σδοε επωνυμη,με στοιχεια ενημερωσα για τον τροπο της κλοπης,μετα εφυγα απο εκει.

Μετα απο καιρο περασε μια αποθηκαριος εξω απο το καταστημα που εργαζομουν,μου χαμογελασε και ειπε....
Μας εβαλες σε μπελαδες με αυτο που εκανες,και μου εξηγησε οτι τους ειχε παει ελεγχος απο το σδοε.
Την ρωτησα....και τι εγινε?
Η απαντηση της ηταν αφοπλιστικη...τιποτα,τους πληρωσαμε και εφυγαν.

Στην επομενη εργασια μου τα ιδια,πωληση με καθε τροπο,εκλεβε ακομη και τον μισθο μου,εκλεβε και το ικα,εφυγα,δεν μπηκα στον κοπο να κανω τιποτα για αυτο.

Αλλαξε η κυβερνηση,σε αλλη δουλεια και εγω,η φοροδιαφυγη στο φορτε της,9 στα 10 παπουτσια χωρις αποδειξη,εκλεβε και τον μισθο μου,υπερωριες που δεν τις εβαζε στο ικα,και μην χειροτερα.
Τις παραλαβες τις καναμε χωρις παραστατικα βραδυ για να μην μας πιασουν οπως και τις πωλησεις,τεραστια κερδη.

Ειχαμε και επισκεψεις απο μια εφοριακο που τον ενημερωνε ποτε θα γινει ελεγχος και σε αντιτιμο επαιρνε οσα παπουτσια ηθελε,αηδιασα.
Εκανα καταγγελια στον σδοε,δεν ξερω πως λεγοταν τοτε,κανανε ελεγχο και στα τρια καταστηματα και του πηραν τους υπολογιστες.
Μετα απο χρονια και αφου απασχολουσε ατομα χωρις να τα εχει προσλαβει πουλησε και τα τρια καταστηματα και παμπλουτος κανει αγροτικες εργασιες στο χωριο του.

Επομενη εργασια στον Πειραια,παλι υποδηματα,απαιτηση για αυξηση των πωλησεων με οποιονδηποτε τροπο,εφευγαν οι τσαντες γεματες χωρις αποδειξη,αντε μια στις δεκα να διναμε,ειχαμε και κοκκινο βιβλιαρακι να γραφουμε τις πωλησεις,καταγγελια και εκει,εγινε τιποτα?
Θα αστειευεστε φυσικα.

Τελευταια και μεγαλη,τεραστια εταιρεια,δεκαδες καταστηματα,μας εδιναν μπονους επι των πωλησεων καθε μηνα και μπονους στον καλυτερο καθε εξαμηνο,κανενα απο αυτα τα ποσα δεν περιλαμβανονταν στον μισθο η στις εισφορες του ικα,φορο και εισφοροκλοπη στο ζενιθ,εσπασα τρεις δισκους απο πτωση και επειδη δεν μπορουσα να κουβαλαω κουτες αν και δεν ηταν στα καθηκοντα μου με απελυσε.

Εκει δεν αντεξα,αποφασισα να παω στην δικαιοσυνη,εκανα καταγγελια στο σδοε η οπως αλλοιως λεγεται,περιμενα κατι καλυτερο?
Οχι.
Στο δικαστηριο η εταιρεια καταδικαστηκε τελεσιδικα για παρανομη και καταχρηστικη απολυση,το μονο που δεν πιστεψε το δικαστηριο ειναι οτι μας εδινε ποσοστα και μπονους,και ας υπηρχαν ενορκες καταθεσεις απο αλλους δυο εργαζομενους.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ?

Γιατι παρα την λεπτομερη καταγγελια μου,η οποια χαθηκε 2 φορες και ετρεχα να αναπληρωσω τα χαμενα,γιατι ενω αυτα πρεπει να ελεγχονται αμεσα και κανεις δεν ενδιαφερθηκε 2 χρονια να το κανει,γιατι παρ'ολες τις προσωπικες μου επαφες με βαριεστημενα και κακοπιστα ατομα των εφοριων που πηγαινοερχοταν η καταγγελια γιατι δεν ηξεραν τι να την κανουν.

Τελικα η αποφαση ηταν οτι η εταιρεια δεν φορο η εισφοροδιεφευγε.

Γελασατε?
Μα μονο για κλαματα ειναι.

Γιαυτο ποτε δεν θα πιστεψω οτι χρειαζοντουσανν ολα αυτα τα μετρα,αν ειχαν προσπαθησει να ελεγξουν τους ελεγκτες τους τοσα εσοδα δεν θα ειχαν χαθει.
Και ειναι εμπειριες που δεν προκειται να ξεχασω ποτε,ενα διαλυμενο κρατος οπου ολοι ετρωγαν με χρυσα κουταλια και μονο για τους εργαζομενους υπηρχε λιτοτητα.

Κριμα οπως λεει και το τραγουδι....

Δεν ειναι απο προτιμιση μα ετουτη η υποτιμηση μας εβγαλε οτι ειχαμε φθηνο,
σε μας τους νεο-Ελληνες τα χερια που αν μας ελυνες θα φταναμε ψηλα στον ουρανο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: