Πέμπτη, Απριλίου 15, 2010

Σταυλος

Πηγα και σημερα με λιγα γλυκα στο νοσοκομειο,βλεπεις αν παω περισσοτερα τα κλεβουν και μενει με τιποτα.
Εφαγε δυσκολα,της αρεσε το γλυκο και της αφησα αλλο ενα να το φαει αργοτερα,ελπιζω να το θυμηθει.
Καποια στιγμη πηγα στην τουαλετα να πλυνω τα χερια μου μιας και την ειχα ταισει και ειχα γεμισει διαφορα,και εκει ηταν που μου ηρθε η λυποθυμια.

Την μυρωδια αυτη την θυμαμαι απο τοτε που ημουν παιδι στην Αιγινα,απεναντι απο το σπιτι της θειας μου ηταν ενα σφαγειο,εκει περναγαμε την ωρα μας με τον Βαγγελη τον ξαδερφο μου,εκει καθαριζαμε τους σταυλους,βλεπαμε την λειτουργια τους,λυπομαστε οταν επαιρναν ενα μοσχαρι για σφαγειο,τους ειχαμε δωσει και ονοματα.

Αυτη την μυρωδια εφερε στην μνημη μου αυτο που μυρισα στην τουαλετα του νοσοκομειου,ενας σταυλος στο κεντρο της Αθηνας το 2010.

Γυρισα σπιτι να μαγειρεψω κατι να φαω,ειχαν αρχισει οι ειδησεις,μειωσεις μισθων και τα εχω γραψει σε προηγουμενη αναρτηση,μειωσεις Μισθων.

Οσοι το διαβαζετε διαβαστε το καλα,παμε κατ'ευθειαν εκει που φοβιζαμε ταχα τους Ευρωπαιους οτι θα παμε και εκει που τελικα μας εστειλαν.

Χρεοκοπια...........

Μειωση μισθων λοιπον,απο ποιους μισθους.
Αυτο εννοουσε τελικα η κυβερνηση οταν προεκλογικα ελεγε.

ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ

Αλοιμονο παιδια....αλοιμονο,και ας πανηγυριζουν τα καναλια.
Οι γελοιοι των ΜΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: