Τρίτη, Ιανουαρίου 18, 2022

email: Προς την ΠτΔ

 


Αξιοτιμη Κυρια Προεδρε της Δημοκρατιας

Γνωριζω οτι οι αρμοδιοτητες σας ειναι πολυ περιορισμενες και πετσοκομμενες απο τα πολιτικα κομματα που παντα ηθελαν να εχουν την εξουσια να πραττουν οπως νομιζουν καταπατωντας καθε αρθρο του Συνταγματος.
Θα ηθελα να σας ενημερωσω αν μου επιτρεπετε για αυτο που ξεκινησε απο χθες.
Ολοι οι ανεμβολιαστοι ανω των 60 ετων που δεν θα εμβολιαστουν υποχρεουνται να πληρωνουν ενα προστιμο 100 ευρω για καθε μηνα που δεν εμβολιαζονται,μπορειτε να με ενημερωσετε σας παρακαλω τι λεει το Συνταγμα για τις Ιατρικες πραξεις,τι λεει η αποφαση του συμβουλιου της Ευρωπης και του Ευρωπαικου κοινοβουλιου που ειναι και προσφατες?
Εγω ειμαι 62 ετων,ζω με 200 ευρω τον μηνα και την βοηθεια φιλων και γνωστων διοτι δεν ζει κανεις πλεον με αυτο το ποσο,απο αυτα τα 200 θα πρεπει να δινω καθε μηνα 100 ευρω γιατι δεν επιθυμω να εμβολιαστω,δεν εμπιστευομαι αυτο το σκευασμα,εχω διαβασει μελετες επιστημονων και πανεπιστημιων του εξωτερικου και οσο περναει ο καιρος ανοιγουν και στοματα φοβισμενων που λενε τι σχεδιαζεται,εχω δει τους αριθμους των νεκρων απο το εμβολιο,τους αριθμους των πασχοντων βαρεια απο τις παρενεργειες του,αντιεμβολιαστης δεν ειμαι,εκανα δυο εμβολια περυσι,κακως η κυβερνηση σπερνει την διχονοια στην κοινωνια για να καλυψει την ανεπαρκεια της.
Θα ηθελα σαν κεφαλη αυτου του κρατους να μου πειτε.
Βαση ποιου αρθρου του Συνταγματος πρεπει εγω και χιλιαδες αλλοι ανθρωποι να πεθανουμε απο ασιτια η να εμβολιαστουμε παιζοντας την ζωη μας ρωσικη ρουλετα για να κανουμε το καπριτσιο του Πρωθυπουργου?
Λεει καπου οτι ο ελευθερος ανθρωπος ειναι αναγκασμενος να υποκυπτει σε εκβιασμους και απειλες,να πιεζεται αφορητα να κανει κατι που δεν θελει?
Ποια ειναι αυτη η Δημοκρατια στην οποια προεδρευετε?
Eχω στειλει email στο Μεγαρο Μαξιμου στο οποιο δεν απαντησε κανεις,αυτους τους ανθρωπους εμεις τους πληρωνουμε,δεν τα βρηκαν σε συρταρια,ο λαος με τους φορους του πληρωνει την καλοπεραση τους,εγω ζω με 200 ευρω τον μηνα,δεν κλεβω,δεν ζητιανευω,ζητω να μην πεθανω απο ασιτια,ζητω να γινουν σεβαστα τα ψηφισματα του Συμβουλιου της Ευρωπης και του Ευρωπαικου κοινοβουλιου οπως και το Συνταγμα της χωρας,τιποτα περισσοτερο η λιγοτερο. 
Οπως εγραψα και πιο πανω ξερω οτι οι αρμοδιοτητες σας ειναι περιορισμενες,κακως.
Χθες μια ηλικιωμενη γυναικα με 300 ευρω συνταξη αυτοκτονησε γιατι δεν θα μπορουσε να ζησει με τα υπολοιπα χρηματα που θα της εμεναν μετα απο την καταβολη του προστιμου.
Δολοφονουν κοσμο με τις αποφασεις τους,κανεις δεν αντιστεκεται,ουτε οι δικαιοσυνη,τα μιντια ειναι ξεπουλημενα με τις λιστες Πετσα,ο κοσμος ξερει ομως,καταλαβαινει,και θα απαντησει.
Ζουμε μια τυραννια πλεον.
Ειμαι σιγουρος οτι μονο για την υγεια μας δεν ενδιαφερονται οι κυβερνωντες,δεν μπορει να λες σε καποιον κανε αυτο που σε διαταζω να κανεις αλλοιως θα πεθανεις απο την πεινα.
Ζουμε μια δικτατορια κι εσεις ειστε επικεφαλης
Εγω γεννηθηκα ελευθερος και ελευθερος θα πεθανω.
Δεν θα κανω σε κανεναν το χατηρι να αυτοκτονησω
Μαθαμε στο σχολειο οτι αυτοι που μας εδωσαν την ελευθερια μας ειχαν σαν συνθημα το"Ελευθερια η θανατος"
Σκλαβος της νεας ταξης πραγματων δεν θα γινω,ο κοσμος δεν μιλαει αλλα μαζευει οργη και θυμο.
Και αυτο δεν θα καταληξει ομορφα.
Σας επικεφαλης της Ελληνικης Δημοκρατιας οπως ειστε σας καλω να υπερασπιστειτε τους πολιτες αυτης της χωρας που καταδυναστευονται απο μια τρομοκρατικη κυβερνηση,αλλοιως προβλεπω οτι ερχονται τα χειροτερα,το καζανι το καταλαβαινεις οτι βραζει οταν σηκωθει το καπακι,εως τοτε ειναι ησυχο.
Σας παρακαλω καντε κατι,θα πεθανουμε απο την πεινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: