Δευτέρα, Οκτωβρίου 08, 2007

Και παλι εδω


Μετα απο το ευχαριστο τριημερο στην Πραγα ναμαι και παλι εδω,λιγο πεσμενος γιατι μου αρεσε πολυ εκει και γυρνωντας μπαινοντας στην Μεσογειων επαθα ψυχοπλακωμα απο τα "υπεροχα κτηρια της πολης μας".

Τι πραμα και αυτο ρε παιδια λεω και εγω αντε θα δω και καμμια χαλια πολη χειροτερη απο την Αθηνα.

Εμ ελα που εως σημερα δεν εχω δει καμμια απο οσες εχω επισκεφτει.

Παντου πολυ πρασινο και κτηρια απιστευτα οπου εχω παει,εδω τα καναμε ολα ασε να μην πω.

Πραγα λοιπον μια πολη σαν ψευτικη,σαν να ειναι τα κτηρια απο χαρτονι σχεδιασμενα,μια πολη με απιστευτο πρασινο και ομορφα κτηρια.

Απο ιστορια ας μην το συζηταμε αλλα οκ ιστορια εχουμε και εμεις απο τα υπολοιπα μας λειπει.

Παλι στο μαγειρεμα λοιπον,αν και εκει ειδα οτι καποιες φορες προδοθηκα απο τις δυναμεις των ποδιων μου αντε παλι ξανα στα ιδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: