Τρίτη, Οκτωβρίου 23, 2007

Τρεξιμο

Παλι ρεπο σημερα αλλα αυτοι οι ανθρωποι δεν με αφηνουν να ξεκουραστω.
Παλι ετρεχα στον ΟΑΕΔ γιατι επρεπε να τακτοποιησω ενα ατελειωτο θεμα.
Οταν η δικαστικη αποφαση εβγαλε ακυρη την απολυση μου επρεπε ο εργοδοτης μου να πληρωσει στον ΟΑΕΔ το ποσο που ειχα παρει απο το ταμειο ανεργιας για οσο καιρο ημουν ανεργος.
Αυτο το ποσο το παρακρατησε απο τα χρηματα που μου εδωσε μετα το τελος του δικαστηριου.
Ελα ομως που δεν ειχε παει η στειλει να το πληρωσει και μου κοινοποιησαν οτι χρωσταω εγω περιπου 2 χιλιαδες ευρω.
Αντε να τηλεφωναω και να τρεχω να δω τι γινετε,τελικα πηγε και το πληρωσε αλλα μετα την ληξη της προθεσμιας οποτε μου εδωσαν μια βεβαιωση οτι δεν χρωσταω τιποτα εγω.
Εχασα ομως την ημερα μου που λογικα θα ξεκουραζομουν για να τρεχω απο εδω και απο εκει για κατι που επρεπε να ειχε τακτοποιησει απο τον αυγουστο.
Ειμαι περιεργος να δω ποτε θα ηρεμησω απο αυτη την ιστορια μια και οι πραξεις τους δεν δειχνουν οτι εχουν σκοπο να δουν τα πραγματα οπως ειναι και να βρεθει μια λυση.

5 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Πιστευω οτι καπου στο βαθος..εισαι αισιοδοξος:)

ΗarryTsopanos είπε...

Candy αν διαβασεις λιγο απο την αρχη του ιστολογιου μου θα πειστεις οτι ειμαι αλλοιως μετα απο ολα αυτα δεν επρεπε να ειμαι εδω.

candy's τετραδιάκι είπε...

..και που θα επρεπε να ησουν?

candy's τετραδιάκι είπε...

..ειδα οτι ειχες και κατι πονους στη μεση,επιμενουν ακομα?

ΗarryTsopanos είπε...

Ναι βρε Candy ακομη ποναω,βλεπεις εχω σπασει 3 δισκους απο πτωση στην δουλεια και μετα ο εργοδοτης μου με απελυσε.
Στην αλλη ερωτηση σε αφηνω να το φανταστεις.