Κυριακή, Οκτωβρίου 21, 2007

Χαλια

Χαλια ειμαι μερες τωρα,οι πονοι στην μεση δεν λενε να υποχωρησουν.
Βγηκαμε για καφε στο Θησειο με φιλους και ημουν σαν ψαρι εξω απο το νερο.
Τι να φταει γαμοτο?Η υγρασια?Η κουραση απο την δουλεια?
Παντως εχω κοπει στην μεση αλλοιως νοιωθω απο την μεση και πανω και αλλοιως απο εκει και κατω.
Παντως ηταν ενα ησυχο σαββατοκυριακο με κινεζικο το βραδυ του σαββατου και βολτιτσα την Κυριακη.
Κατι σαν τα υπολοιπα δηλαδη.
Εχω την αισθηση οτι οι εβδομαδες μου αντιγραφουν η μια την αλλη.
Αφου αναχωρησε το μωρουλι μου καθησα να χαζεψω στον υπολογιστη και να σκοτωσω την ωρα μου.
Αν εχει καποιος συμβουλες για να αντιμετωπισω τους πονους στην μεση πειτε μου πλιζ.

2 σχόλια:

sikia είπε...

είναι στη μέση ψηλότερα ή χαμηλότερα, δηλαδή όπως λέμε εμείς στο Αμέρικα,
lower back pain or upper back pain?

ΗarryTsopanos είπε...

Ειναι απο πτωση στη δουλεια πριν 4 χρονια Συκια μου,απλα κατα καιρους με τρελαινει στον πονο.