Παρασκευή, Οκτωβρίου 12, 2007

Πειραματα

Δουλεια δεν εχω να κανω αποψε βρηκα να αλλαζω και να ξανα αλλαζω το ιστολογιο μου.
Κατ αρχη αλλαξα το πλαισιο,μετα προσπαθησα να βαλω μερικα προσθετα αλλα στα περισσοτερα δεν τα καταφερα.
Εβαλα ενα που δειχνει ποσοι εχουν δει το ιστολογιο μου τωρα να μου πεις εσυ περιμενω να το δουν καποιοι?
Μπα την ωρα μου περναω αλλα εχω βρει και μερικους φιλους που ποτε ποτε λεμε δυο κουβεντες.
Και γιατι καποιος να δωσει βαση σε ενα ιστολογιο τοσο κουραστικο να μου πεις,ολο γκρινια ειμαι και ψιλομιζερια.
Οκ δεν ειμαι του τυπου του χιουμοριστικου αν και δεν μου λειπει το χιουμορ,μ αρεσει ομως να διαβαζω ιστολογια με χιουμορ και ευτυχως υπαρχουν καποια που μ εχουν πιστο αναγνωστη τους.
Σημερα οι πονοι στην μεση ...... να μην ξεχνιομαστε οκ?ειναι αφορητοι βλεπεις αυτη η υγρη ατμοσφαιρα με κανει κομματια.
Οποτε την εχω βγαλει στο κρεββατι ολη μερα σχεδον εκτος της ωρας που μου πηρε να μαγειρεψω.
ΤΙ?
Τοματες γεμιστες ξανα .....φτου βαρεθηκα τα ιδια και τα ιδια,αυριο λεω να κανω κατσικακι κοκκινιστο αν το πετυχω το τρωμε αλλοιως το τρωει η μαρμαγκα.
Τι αλλο να αλλαξω?
Ζωη? μπα αργα για αυτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: