Παρασκευή, Αυγούστου 07, 2009

Παλι και παλι

Αρχισε παλι το μαρτυριο με την μητερα μου οχι οτι ειχε τελειωσει αλλα να...περνανε καποιες ημερες ησυχιας και μετα αρχιζει παλι τα ιδια.
Ηρθε λοιπον η συνταξη της που ο ταχυδρομος δεν θελει να την φερνει οταν ειναι μονη της,τον κατηγορει βλεπετε οτι της κλεβει χρηματα και φοβαται ο ανθρωπος μην βρει τον μπελα του.
Και δεν μπορουσα να ειμαι σπιτι και τελικα ηρθε και ηταν μονη της.
Πηρε τα χρηματα και ενω τρεχουν οι λογαριασμοι και τα εξοδασ αρχισε παλι τα ιδια και τα ιδια.
Και γιατι να σου τα δωσω εσενα τα χρηματα,και τι τα εκανες αυτα που σου εδωσα τον περασμενο μηνα,και δεν θυμαμαι που τα εβαλα και το ενα και το αλλο.
Και ειλικρινα εγω πλεον δεν μπορω να γινομαι χαλια καθε τοσο επειδη το μυαλο της δεν λειτουργει και νομιζει οτι καποιος μπορει να ζησει και να τρωει οσα τρωει με την μικρη της συνταξη,περιουσια δεν εχω να ξοδευω και ετσι πρεπει να κανω κατι να βγω απο αυτο το λουκι που εχω μπει εδω και τρια χρονια που εχει επιδεινωθει η κατασταση της και ολο κατηγοριες εχει να πει εναντιον μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: