Τετάρτη, Αυγούστου 19, 2009

Χειροτερα ολα

Και λοιπον μοιαζει η ιστορια με την μητερα μου να φτανει προς ενα τερμα,η ιδεες που της ερχονται στο μυαλο ειναι αδιανοητες και ειλικρινα δεν ξερω πως να τις αντιμετωπισω,
Αυτος ο αρκουδος εχει γινει εμμονη ιδεα και αφου οπως μου ειπε βρεθηκε και τον πηρε πισω αυτος κατουρηθηκε επανω του και βρωμαγε και ετσι τον βγαλαμε στις σκαλες και αρχισαμε να σφουγγαριζουμε το σπιτι.
Μετα καναμε μουσκεμα το μαξιλαρι της καρεκλας γιατι βρωμαγε και αυτο και ετσι κατεληξε στα σκουπιδια και επεται συνεχεια.

Ειμαι πολυ στεναχωρημενος και συγχρονως εκνευριζομαι για το χαλι που εχει επικρατησει σπιτι μου και ειλικρινα δεν μπορω να ανταπεξελθω οποτε αρχισα να ρωταω απο εδω και απο εκει να βρω μια ακρη.
Ακρη ομως δεν βρισκω σε κοινωνικους λειτουργους ρωταω αλλου με στελνουν,αλλου ρωταω και παλι αλλου με στελνουν ακρη πουθενα.

Αν καποιος γνωριζει τι αλλο μπορει να γινει πριν παω στον εισαγγελεα ας μου στειλει ενα μυνημα παρακαλω.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

δεν μπορεί η κατάσταση να αντιμετωπιστεί με κάποια ήπια φαρμακευτική αγωγή?

ΗarryTsopanos είπε...

Μα αν δεν παει στον Γιατρο πως θα παρει αλλη αγωγη?
Και δεν θελει να παει.
Αλλα την Παρασκευη θα παει θελει δεν θελει.