Δευτέρα, Αυγούστου 31, 2009

Αντιθεση

Σε αντιθεση με χθες σημερα ξυπνησα με διαθεση για σκοτωμα,δεν κοιμηθηκα και καλα το βραδυ και κατα τις 5 που με πηρε ο υπνος σκεφτηκε η μητερα μου να με παρει τηλεφωνο να δει ποτε θα γυρισω σπιτι,οποτε παει ο υπνος ο ελαχιστος.
Ξεκινησα για το κεντρο με λεωφωρειο μιας και δεν ειχα καμια διαθεση να συμπορευτω με ατομα που θα μου χαλαγαν το κεφι περισσοτερο και εφτασα πολυ ανετα στην Ομονοια.
Εκει κατεθεσα την αποζημιωση στον λογαριασμο μου,εκανα ακομη μια καταγγελια στην επιθεωρηση εργασιας,εφαγα δυο τυροπιτες,και εκλεισα ραντεβου με την συναδελφο Αναστασια που θα παει σημερα να πληρωθει μιας και ελειπε σε αδεια να της δωσω τις καταγγελιες να τις παει εκεινη στην ευρεως γνωστη εταιρεια.
Η ζεστη τις τελευταιες ημερες ειναι ανυποφορη και ετσι αφησα το θεμα του εισαγγελεα για αλλη ημερα ειμαι και κουρασμενος απο χθες εχω να παω και στην δικηγορο της Νοτας να με ενημερωσει για την δικη που θα γινει στις 21 του μηνα για το διαζυγιο της.
Τρεχαματα ολη μερα και ελπιζω το απογευμα να ξεκουραστω λιγο με την παρεα της Μαριας και της οικογενειας της στην ομορφη μονοκατοικια τους στην Πετρουπολη.
Με το σπιτι δεν θελω να ασχοληθω εχω απογοητευτει τελειως και αφηνω τα πραγματα να παρουν τον δρομο τους.
Αυριο μπαινει το φθινοπωρο ελπιζω και ο καιρος να δροσισει λιγο,στο Κορωπι ηδη εχει ψυχρα την νυχτα στο σπιτι ομως στο κεντρο ειναι αφορητη ακομη η κατασταση.
Ανοιξα το πι-σι και τον κλιματισμο και εβαλα να ακουσω το τραγουδι που εχω ανεβασει διπλα.Αντιθετα πια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: