Κυριακή, Αυγούστου 23, 2009

Tσιφτετελληνες

Εγραψα και εγω δυο σκεψεις μου για τις φωτιες και τις δημοσιευσα στο http://www.press-gr.blogspot.com/ ολα καλα ως εδω.Εκει ειναι ενας ελευθερος χωρος να γραφει καποιος την αποψη του και να αντιδρα σε οτι συμβαινει.
Εκει λοιπον μπαινει και ο καθε αρρωστος με την ανωνυμια του και βριζει οπως βριζει στο σπιτι του,τα παιδια του η τον εαυτο του.
Και ολες αυτες οι ομορφες λεξεις που γραφουν φυσικα δειχνουν τι αποσκοπουν οι ανοητοι ανωνυμοι αυτοι,μπορει να μην ειμαι τοσο παληος αλλα και οι δοσιλογοι στην κατοχη τα ιδια οπλα ειχαν την ανωνυμια και την κουκουλα.Αφου ρε φιλε εισαι τοσο καλα με οσα λες βαλε και το ονομα σου απο κατω,η απλα γραψε "εφιαλτης"θα καταλαβουμε,τωρα αν νομιζεις οτι θιγεις καποιον με το να τον λες μαλακα η πουστη τοτε τι να πω εγω για το χαλι της γλωσσας σου?
Mην στεναχωριεσαι που κρινουμε την κυβερνηση που ισως σε διορισε εκει που βρισκεσαι,μην ανησυχεις και η επομενη κυβερνηση τα ιδια θα κανει οποια και αν ειναι,και να σου θυμισω οτι εγω δεν ψηφιζω οπως δεν ψηφισα και ποτε και ετσι δεν μουτζωνω τον εαυτο μου καθε πρωι.
Αυτη ειναι η γενια μας θελουμε η οχι,η ιδια γενια που ενω καιγεται η Ελλαδα προπερσυ παει και ψηφιζει,η γενια που ενω την κατακλεβουν και αφηνουν τις επιχειρησεις να κερδοσκοπουν παει και ψηφιζει,η γενια των 700 ευρω με Καγιεν και Σπιτι στην Εκαλη,με θεση καλη στο δημοσιο και παρτ ταιμ σε κανενα κολομπαρ.
Θα μας ξανακαψουν και παλι και παλι οσο υπαρχουν τετοιοι τσιφτετελληνες θα μας καινε συνεχεια,την γη,εμας,ολους μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: