Πέμπτη, Αυγούστου 18, 2011

Καποιοι το σβηνουν εγω το ανεβαζω ξανα+ενα βιντεο


Κρητη...σου'ρχομαι

Λοιπον αρκετα κουραστηκα,ωρα να ξεκουραστω,δεν μου φτανει που σας εσωσα εχω να δινω και λογαριασμο σε ποσα νησια θα παω φετος.....σε περισσοτερα απο περισυ οκ,ικανοποιηθηκατε? 

Τι παει να πει οτι η χωρα βουλιαζει,το βλεπω εδω και μηνες λετε να ειμαι στραβος? 
Και τι με...... περασατε..πρωθυπουργο σας? 
Εγω ενα λεφτα υπαρχουν ελεγα συνεχεια και εσεις τρεχατε να με ψηφισετε,εγω φταιω και σε αυτο? 
Λοιπον αν συνεχισετε αυτο το βιολι θα παω στην μανα μου και θα παραπονεθω,πρωτα γιατι με εφερε στην χωρα σας,μετα γιατι επεισε τον μπαμπα να με κανει υπουργο ενω εγω ηθελα να γινω σερβιτορος και τελικα γιατι εγω το μονο που θελω ειναι να κανω ποδηλατο και κανώ και οχι να ασχολουμαι με τα μικροπροβληματα σας.... που ποτε δεν ασχοληθηκα ετσι κι άλλοιως. 

Δεν κοιτατε ποσες μερες αδεια παιρνει ο Ομπαμα,εγω τι ειμαι παρακατιανος? 
Ξερω ειπα οτι θα σας σωσω,που ποτε να μην σωσετε και σωθειτε πολυ λιγο με νοιαζει...αλλα υπομονη,σας σωζω και τον Σεπτεμβρη γιατι τοση βιασυνη? 

Λοιπον ενα κι ενα κανουν δυο,δεν θα μου χαλασετε εσεις το καλοκαιρι μου,δεν φτανει που ολο τον χειμωνα τον περασα σε βαρετα συμβουλια στην Ευρωπη οπου δεν ηξερα τι αλλο να πω και ελεγα οτι κυβερναω εναν διεφθαρμενο λαο...διοτι αν δεν εισαστε διεφθαρμενοι δεν θα με ψηφιζατε,ακουσατε οτι υπαρχουν λεφτα και γλυφτηκατε σαν πεινασμενες φωκιες. 

Επισης να αναφερω οτι πρεπει να σταματησετε να με ζητωκραυγαζετε οταν κανω ποδηλατο η κωπηλασια,χανω τον ειρμο μου...οχι οτι ειχα δηλαδη,χανω την ορθοπεταλια μου,τα αυγα και τα πασχαλια. 

Εχω δικαιωμα να μεινω και λιγο μονος μου,βαρεθηκα να βλεπω τους ηλιθιους που διορισα υπουργους,την Αντα,και ιδιαιτερα εσας ολους,εγω ειμαι πλασμενος για παγκοσμιος κυβερνητης,τοσες χωρες εχουν προβληματα,τι νομιζετε μονο εσεις θα καταντησετε πειναλεοι? 

Σαλπαρω για Κρητη,μετα δεν ξερω,Ιθακη δεν παω παντως,ξυνη μου βγηκε η υποσχεση περισυ,μην με γλωσσοτρωτε γκαντεμηδες και παθω κανενα ατυχημα οταν αθλουμαι. 

Εχει Ολυμπιαδα του 
χρονου,θελετε να παω απροετοιμαστος? 

Ολα τα αλλα βραβεια τα εχω κερδισει,ενα μεταλιο μου λειπει. 

Ε παρτο. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: