Τρίτη, Ιουνίου 12, 2007

ΕΦΟΡΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 2

Απο την πρωτη απασχοληση μου στην Ελλαδα καταλαβα τι γινετε με την κλοπη φορων,τι να εκανα ομως χρειαζομουν εργασια και δεν μιλαγα,και τι να πω?
Καποια στιγμη δεν αντεξα αλλο και εχω αρκετες φορες ενημερωσει το ΣΔΟΕ για το τι συμβαινει στην Ελληνικη αγορα.
Το αποτελεσμα?Μηδεν.
Μαλλον καποιοι φτιαχνουν βιλλες με καθε καταγγελια μου και ειδικα την τελευταια που πια φανηκε η ελλειψη καθε ενδιαφεροντος εως και πολυ υποπτες κινησεις (χασιμο εγγραφωνκλπ)απο το υπουργειο οικονομικων με τελικη απαντηση οτι δεν βρεθηκαν στοιχεια για φοροδιαφυγη την οποια κατηγγειλα αν και την φοροδιαφυγη την εκανα εγω με εντολες του εργοδοτη μου.Δηλαδη καταθετα αλλο ποσο στην τραπεζα ως εισπραξη απο αυτο που γραφοταν στο ταμειακο της συγγεκριμενης ημερας.
Τωρα πως αυτο δεν βρεθηκε μονο ο Θεος και ο εφοριακος ξερουν.
Ηθικο διδαγμα?
Αν κλεψεις πολλα εισαι κυριος αν κλεψεις ενα κουλουρι πας μεσα.
Οι Αθλιοι του Βικτωρος Ουγκω σε νεα εκδοση εν Ελλαδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: