Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007

Σχολιο

Εκανα ενα σχολιο στο ιστολογιο του Ε.Βενιζελου στο http://www.evenizelos.blogspot.com/ προς τιμη του.... το δημοσιευσε....εγραψα.
Η ευγενεια απαιτει να μιλας η να γραφεις σε καποιον χωρις λεξεις που μπορει να τον προσβαλουν,αλλα αρκετα Κυριε Βενιζελο.
Ειστε κι εσεις μερος αυτου του αθλιου συστηματος που ενδιαφερετε μονο για τον πλουτισμο του και τιποτα αλλο.Τοσα χρονια που το Πασοκ ηταν κυβερνηση δεν εκανε τιποτα στον τομεα της υγειας,και τωρα ηρθε η Ν.Δημοκρατια να το αποτελειωσει το ζητημα.Εχω προσωπικη αποψη για την νοσηλεια ασθενων,μαλλον την απουσια νοσηλειας μιας και δεν υπαρχει προσωπικο να νοσηλευσει.Δεν ξερω αν σας μενει χρονος αλλα δειτε το ιστολογιο μου και θα καταλαβετε
πολλα περισσοτερα απο οσα λεω εδω.
Λυπαμαι αλλα στις επομενες εκλογες θα χρησιμοποιησω και τα δυο μου χερια για να ψηφισω,ΑΝΟΙΚΤΑ.
Αυτο το σχολιο το εκανα με αιτια τις διαφορες διεργασιες που γινοντε στην βουλη σχετικα με τις ευθυνες για τον θανατο και κυριως την εν ζωη ταλαιπωρια της Αμαλιας.Απαντηση δεν πηρα φυσικα αλλα τουλαχιστον αν ολοι οι πολιτικοι ειχαν ενα χωρο συνομιλιας με τον πολιτη ισως καποια πραγματα διορθωνονταν.
Αν και φρουδες ελπιδες τρεφω........

1 σχόλιο:

ATHENA είπε...

ΧΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΚΑΤΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ. ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΩ. ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΕΞΕΙΣ...

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.

ΥΓ, ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?