Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007

Κολαση επι της γης


Η ζεστη ειναι πλεον αφορητη και στο εσωτερικο του διαμερισματος ακομη χειροτερη.
Κι ομως αυτοι που υποφερουν απο την ζεστη ειναι αυτοι που εχουν κανει τα λιγοτερα για να φτασει η κατασταση εδω που εφτασε.
Το ιδιο συμβαινει και με τις κατα καιρους κλοπες δημοσιου χρηματος,μια μεσω του χρηματηστηριου,μια με τα ομολογα.
Ρε παιδια βαλατε εσεις τιποτα στην τσεπη σας απο τα κλεμμενα?
Παντως κι εγω πολυ θα ηθελα να εχω περιουσια στα 20 μου οπως υιος δικαστικου,θα ηθελα να κανω τον γαμο μου αν επιτρεποταν σε ξενοδοχειο στο Παρισι,θα ηθελα να μην ειχα δουλεψει ποτε και να ειχα λογαριασμους εκατομυριων στο ονομα μου,να ημουν στην βουλη και να ξυνομε,και να μην εχω δουλεια να κανω απο το να βγαινω στην τηλεοραση και να βριζομε με τους αντιπαλους μου.Να λεω ψεμματα χωρις να ντρεπομαι,να υποσχομαι χωρις να κανω ποτε πραξη τις υποσχεσεις μου.Αληθεια θα το ηθελα ομως?Μπα ειναι για αλλους αυτα.

2 σχόλια:

Eneekay είπε...

Έχω σχολιάσει ακριβώς το ίδιο θέμα και έκανα υπολογισμούς πάνω σε αυτό. Αν θες μπες στο blog Μου να τους δεις. Όσο για τον Βενιζέλο...τα λόγια μας ίσως και να περριτεύουν... Ο χρόνος και το φιλότιμο(?) θα το αποδείξουν...

ΗarryTsopanos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.