Δευτέρα, Ιανουαρίου 05, 2009

Μερος της χαρας του καθενος

Επειδη οι φιλιες δημιουργουνται και κρατανε οσο οι δυο η οι περισσοτεροι που συμμετεχουν λαμβανουν υπ'οψιν τους την γνωμη και τις ευαισθησιες του αλλου ετσι λοιπον κι εγω οπως ολοι εχω καποια στανταρ σε οσους κανω παρεα για να συνεχισω να τους κανω.
Λοιπον φιλοι μου ναι ειναι πολυ ευκολο να ξεπερασεις τα ορια σου αν σκεφτασε μονο τον εαυτο σου και τιποτα αλλο,ειναι πολυ ευκολο να γινεις γραφικος και να προκαλεις το γελιο των αλλων αν θες ταχα να αποδειξεις το ποσο αγαπας την σχεση σου τοσο οσο να ευτελιζεις την γνωμη των"φιλων"σου και να την χαρακτηριζεις πραξη ζηλειας και κομπλεξισμου.
Δυστυχως αυτοι οι φιλοι σου την επομενη φορα που θα κλαις και θα κτυπιεσε δεν θα ειναι κοντα σου και αυτο δεν θα ειναι απο ζηλεια η κακια.
Υπαρχουν ορια στην ζωη που οταν καποιος τα ξεπερναει εχει αναλαβει και συγχρωνως το τιμημα της πραξης του,αν θελει καποιος να γινει βουκινο ειναι δικη του υποθεση,δικη μου ειναι η διατηρηση της αξιοπρεπειας μου και τιποτα αλλο.
Δεν απαντω σε χαζα μυνηματα απλα κοβω το σχοινι και ησυχαζω,δεν χρειαζομαι ταχα απελευθερωμενους φιλους και δεν θα κριθω εγω απο τα ηλιθια στανταρ τους.
Κακια η παραξενια η ηθικη δεν εχει σχεση με την αγαπη,το σεξ,και την ανθρωπινη αξιοπρεπεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: