Τρίτη, Ιανουαρίου 13, 2009

Εκπτωσεις

Μετα απο τις ανθρωπινες εκπτωσεις ωρα να αρχισουν και οι εκπτωσεις στα καταστηματα,οχι οτι δεν εχουν αρχισει εδω και ενα μηνα περιπου,αλλα οπως σε ολα σε αυτην την χωρα υποκρινομαστε και σε αυτο.
Τα μισα και περισσοτερα καταστηματα εχουν αρχισει εκπτωσεις απο τον Δεκεμβριο αλλα ταχα'μ δεν το ξερει το κρατος οτι οι μισοι εμποροι παρανομουν και ετσι ολα πανε ρολοι.
Οχι οτι ηταν κακο που αρχισαν νωριτερα οι εκπτωσεις αλλα θυμαται ποτε καποιος να εχουν αρχισει τοσο νωρις και με τετοια ποσοστα?
Αυτο δειχνει την δραματικη κατασταση που επικρατει στο εμποριο τα τελευταια χρονια,αφου εφτασαν τις τιμες εκει που ειναι σημερα και συγχρονως κρατησαν τους μισθους στα χαλια που βρισκονται,τωρα ψαχνουν για αγοραστικο κοινο.
Και θα ειναι καλες για οσους θελουν να αγορασουν κατι αυτες οι εκπτωσεις,καλα τα ποσοστα τους τουλαχιστον εκει που εργαζομαι εγω,τωρα ποσοι απο τους εμπορους αυτους θα ειναι ανοιχτοι και του χρονου στις εκπτωσεις......αυτο δεν το ξερω.
Και ενα υστερογραφο αφιερωμενο στην καλη μου κυρια Ντορεμι.
Γλυκεια μου επειδη εγω δεν σταματαω να διαβαζω αλλα ιστολογια κι εσυ δεν εχεις καταλαβει την μαλακια σου παψε να αποπαιρνεις τους αναγνωστες σου νομιζοντας οτι ειμαι εγω που σου γραφω.
Καλη μου οτι εχω να πω το λεω μπροστα στον καθενα,δεν χρησημοποιω τα οπλα σου.
Εξ αλλου ποτε δεν κατηγορησα κανεναν για το αν αγαπαει η οχι,και δικαιωμα του ειναι να το θεωρει σημαντικο οπως και ειναι,η διαφορα μου ειναι και ηταν για το πως δειχνει καποιος αυτην την αγαπη,εκει ειμαστε μιλια μακρυα.
Οτι λαμπει δεν ειναι χρυσαφι.
Και επειδη οποιος δεν ειναι φιλος μου δεν ειναι απαραιτητα εχθρος μου που ισως το μικρο σου μυαλο πιστευει το αντιθετο,ξεκολλα και συνεχισε την ζωη σου κανονικα.
Δεν εγινε και τιποτα σοβαρο.Εχουμε πιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: