Τετάρτη, Ιανουαρίου 14, 2009

Αρλεκιν και Βιπερ Νορα

Το διαδυκτιο εχει τις καλες και τις κακες του πλευρες.Μπορεις να ψαξεις και να βρεις το καλυτερο και το χειροτερο,ετσι και στα ιστολογια υπαρχει κατι για ολα τα γουστα.
Εκει ο καθενας μας οπως και ο εαυτουλης μου καταθετει την αποψη του για πραγματα που τον απασχολουν,για συναισθηματα,για τις εμπειριες,και πολλοι μοιραζονται τις γνωσεις τους για πολλα και διαφορετικα θεματα.
Για παραδειγμα απο το ιστολογιο του Μπεουλη εχω διαβασει και ενημερωθει πολλες φορες για βιβλια και ταινιες,οπως και για πολλα αλλα που εγω ισως δεν εχω τον χρονο να ψαξω.
Τα ιστολογια ειναι ενας ωραιος τροπος να μοιραζεσαι τις ιδεες σου και να διαβαζεις την αποψη των αλλων επανω σε αυτες.
Αυτο φυσικα ισχυει αν το ατομο που γραφει δεν παραπλανα τον αναγνωστη του παρουσιαζοντας τον εαυτο του σαν κατι αλλο απο αυτο που ειναι στ'αληθεια.
Και εχω διαβασει αρκετα ιστολογια που περισσοτερο θυμιζουν φτηνα σινερομαντζα η ταινιες του παλαιου ελληνικου σινεμα,ειδικα εκει που η Αλικη γερνει στον ωμο του Δημητρη στην ταινια"Χτυποκαρδια στο θρανιο" ενω την ιδια ωρα το αμαξακι τρεχει διπλα στον Βοσπορο και απο μακρυα φαινεται η Αγια Σοφια ενω την ιδια στιγμη η Αλικη αναρωτιετε πως θα ξαναπαει σχολειο να ξαναδει τις πολυαγαπημενες συμμαθητριες της.
Το πηρατε το θεμα ε?
Λοιπον ναι πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι την σημερον ημερα,υπαρχουν Χαμαιλεοντες πολλοι που αναλογα με την κατασταση που βρισκονται αλλαζουν χρωμα και εμφανιση και παρουσιαζουν το τιποτα σαν κατι και το μηδεν σαν δεκα με τονο.
Εγω θα συνεχιζω να διαβαζω ιστολογια τυπου Αρλεκιν και Βιπερ Νορα,μ'αρεσει να περναω την ωρα μου με ψευτικα ονειρα και περιγραφες ανυπαρκτες ενος εαυτου που δεν υπηρξε ποτε αλλα τον θελουμε να ειναι ετσι.

Και ενω ο ηλιος βρισκεται στο απογειο του και η θαλασσα με κτυπαει απαλα στα ποδια μου,ανακατευω την αμμο και σκεφτομαι τι ωραιες που ειναι οι Μπαχαμες.

Η αληθεια ειναι οτι εξω κανει κρυο και βρεχει,ηλιος δεν φαινεται ουτε με τηλεσκοπιο,ειμαι κουκουλωμενος στο κρεβατι και γραφω ανοησιες στον υπολογιστη.
Πιστεψτε με ομως θα ηθελα να συμβαινει το προηγουμενο και ετσι ειναι ευκολοτερο να το γραψω.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

ωχ τι χωσέ ήταν αυτό?

ΗarryTsopanos είπε...

Kαλο η κακο μ αρεσε ετσι οπως το εγραψα χι χι,απ'ολα ειχε αυτο το σχολιο,χιουμορ,ιντριγκα,και ολιγο απο ελληνικο σινεμα.