Παρασκευή, Ιανουαρίου 09, 2009

Παλι στα παλια

Θα ηθελα κατ'αρχην να ζητησω συγνωμμη απο οσους διαβαζουν αυτο το ιστολογιο για οσα αφησα ισως απο θυμο να βγουν προς τα εξω σχετικα με οτι συνεβη την περασμενη εβδομαδα.
Ισως απο τον θυμο μου για οτι εγινε και ειναι αληθεια οτι θυμωνω ευκολα αλλα το ιδιο ευκολα ηρεμω,ξεσπασα μεσα απο αυτο το ιστολογιο ενω αυτο ηταν λαθος.
Εξ'αλλου οπως εχω πει ο λογος που αρχισα να γραφω εδω ηταν στην αρχη το αδιεξοδο που ημουν ανεργος και με την ασθενεια της μητερας μου,χωρις ανταποκριση απο οπου μεσα στην κρατικη μηχανη ειχα στραφει.
Με τον καιρο αρχισα σιγα σιγα να αφηνω τον εαυτο μου ελευθερο να αποκαλυπτω πραγματα και απο την υπολοιπη ζωη μου,χωρις να προσβαλλω ποτε την ηθικη κανενος.
Πιστευω απο μικρος στο δικαιωμα του καθενος μας να διαθετει την ιδιωτικη του ζωη οπως επιθυμει αρκει με αυτο να μην προσβαλλει κοντινα του ατομα και φιλους του,σεβομαι και αγαπω οσους ακολουθουν αυτα τα απλα ορια που βαζω.
Θα μπορουσα να σβησω αυτο το μελανο κομματι του ιστολογιου μου μια και η αποφαση μου ειναι να προσπερασω χωρις επιστροφη οσα συνεβησαν αλλα οπως μεσα στην ζωη οι μνημες ειναι σημαντικες καλες η κακες ετσι και αυτο το κομματι του ιστολογιου μου θα μου θυμιζει στο μελλον οτι θα πρεπει να ειμαι πιο προσεκτικος και ισως πιο γρηγορος στην αντιδραση μου οταν κατι με ενοχλει.
Με αυτα τα λιγα αποχαιρετω την εβδομαδα αυτη που τελειωνει,αποχαιρετω οσους και οσα με πληγωσαν και συνεχιζω οπως και στο παρελθον ξεροντας οτι τελικα οταν λες την αληθεια εκτος απο φιλους μπορει να αποκτησεις και εχθρους.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

ότι έγινε έγινε. Κοίτα να είσαστε εσείς καλά.
Σου εύχομαι όσο το δυνατό περισσότερο, όμορφες αναρτήσεις στο μέλλον για τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν.

ΗarryTsopanos είπε...

Kαλυτερα μονοι μας οσο κι αν ηθελα κοσμο κοντα μας.