Πέμπτη, Ιανουαρίου 08, 2009

Χαλια και χαλια

Φυσικα οπως καταλαβατε ο τονος ειναι διαφορετικος και εξηγω πιο κατω την εννοια του.
Εκτος απροοπτου τελειωσε η ψυχωσικη επιθεση εναντιον μου και ελπιζω να μην ξαναρχισει,σε τετοια περιπτωση αναγκαστικα θα δημοσιευσω τις 3 επιστολες τις οποιες ελαβα και ετσι θα καταλαβει καποιος τι ειχα να αντιμετωπισω και με τι επιθετα εχω αποκαλεστει.
Αυτο ειναι το μισο του τιτλου και τονιζεται στο πρωτο αλφα.
Η δευτερη λεξη τονιζεται στο δευτερο αλφα και να το γιατι.
Ειπα κι'εγω ησυχασα για λιγο απο τα τερτιπια της μητερας μου που ειχε ηρεμησει και ολο γλυκολογα ηταν τελευταια αλλα..........
Την περασμενη εβδομαδα εμφανιστηκαν στο σπιτι 4 νεα χαλια ενα μεγαλο και 3 διαδρομοι.ειχαν προφανως αγοραστει απο τους γυφτους που τα αραδιαζουν στο στενο μας καθε τεταρτη που εχει λαικη.
Δεν μιλησα ειπα οκ ηθελε νεα χαλια τελειωσε το θεμα εκει.
Χθες βραδυ γυρνωντας απο την δουλεια ειδα στο δωματιο παρκαρισμενα ακομη 4 χαλια,42 τετραγωνικα ποσα χαλια χρειαζονται γαμοτο?
Ρωτησα τι τα θελουμε τοσα χαλια και η απαντηση ηταν οτι τα εφερε ενας παλαιος γνωστος γιατι ηξερε τον γιουφτο και τα πηρε φτηνα.
Αυτον τον γνωστο εχουμε να τον δουμε χρονια και ουτε ξερουμε αν ζει η πεθανε.
Και αντε πες πως ηρθε μετα απο τοσα χρονια,ξερει κανεις οταν πηγαινει καποιος επισκεψη παει αντι για γλυκα η κατι αλλο τελως παντων,παει..... τεσσερα χαλια?
Ειπα μαμα
ειναι γελοιο αυτο τα χαλια πρεπει η να τα δωσεις αλλου η να τα πεταξουμε.
Τι ηταν να το πω,ασε μην συνεχισω.
Το μονο που μου εμεινε σαν σκεψη ηταν οτι και τα πολλα χαλια και τα πολλα χαλια προβλημα δημιουργουν παντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: