Τετάρτη, Αυγούστου 10, 2011

ΟΓΑ του μεγαλειο σου

Αλλη μια μερα μεσα στην αφορητη ζεστη ξεκινησα να παω σε αλλο κτηριο του ογα να καταθεσω τα εγγραφα που μου ειπαν χθες για τα εξοδα της κηδειας,ειπα δοξα τω Θεω να τελειωσω απο αυτο το μαρτυριο το καθημερινο με αντιγραφα και υπογραφες.

Λαθος.

Μολις με ειδε η κυρια που ηταν εκει με ενημερωσε οτι χρειαζονται και αλλα...δηλαδη:
Θα πρεπει να παω παλι στην Αιγινα να μου συμπληρωσει ο δημος μια αιτηση οτι η μητερα μου πεθανε....τοτε η ληξιαρχικη πραξη θανατου τι χρησιμοτητα εχει?

Μετα πρεπει να παω να βρω τον Παπα ο οποιος πρεπει να βεβαιωσει οτι εγινε η κηδεια,δηλαδη κατα την αποψη του ογα τους νεκρους στην Ελλαδα τους αφηνουμε στον δρομο αταφους.

Μετα πρεπει να υπογραψω μια υπευθυνη δηλωση που να λεει οτι εγω πληρωσα τα εξοδα αυτα,συν αμκα,αφμ,ταυτοτητα αυθεντικα και αντιγραφα συν και την ληξιαρχικη πραξη θανατου  την οποια με ταλαιπωρησε για να μου την δωσει το ληξιαρχειο Αιγινας.

Δηλαδη υποθετουν οτι ο νεκρος πληρωνει απο μονος του την κηδεια?
Αλλοιως δεν εξηγειται τοσο χαρτομανι και βεβαιωσεις.

Αυτα δεν επρεπε να τα παιρνει ο ογα απ'ευθειας απο τους δημους?
Πρεπει παντα ο Πρωτα ο πολιτης να τρεχει σαν αλλαλιασμενος απο εδω και απο εκει να τα μαζευει?
Αυτη η υποτιθεμενη μηχανοργανωση του δημοσιου εχει αρχισει η τελειωσε πριν ακομα παραλαβουν τα μηχανηματα?

Αγαπητοι μου..αυτα επρεπε να διορθωσει πρωτα ο παγκοσμιος κυβερνητης και μετα να απελευθερωσει τα κλειστα επαγγελματα,αυτα ταλαιπωρουν και στεναχωρουν τον καθε εναν απο εμας που εχει ταλαιπωρηθει μετα απο ενα τετοιο γεγονος.

Δυστυχως ομως ο παγκοσμιος κυβερνητης δεν θελει να αλλαξει αυτα.

Αλλα να μας αλλαξει τα φωτα σε ολους μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: