Τετάρτη, Φεβρουαρίου 16, 2022

Οχι


 Οχι δεν θα σας κανω το χατηρι

δεν θα πιστεψω στις γελοιες σας απατες

δεν θα με κανετε κι εμενα σουρωτηρι

ενω γελατε πισω απο ολων μας τις πλατες


Οχι δεν ειμαι αγγελη να υπομενω

καθε αρρωστημενη σας απαιτηση

καντε οτι θελετε,εδω ειμαι,περιμενω

ομως δεν ζω καθε ψυχωσικη σας αισθηση


Δεν θα αφησω να με κανετε και εμενα

αλλο ενα μαυρο κωδικο στην συλλογη σας

βγαλτε στο σοι σας ολα τ απωθυμενα

θα ειναι  αυτο επιλογη και ενοχη σας


Δεν ειστε κυριοι ουτε ιντσας του κορμιου μου

δεν θα υπακουσω σε ολες τις παρανομιες σας

θα ειμαι παντα η φωνη του διπλανου μου

να του θυμιζω τις πτυχες της τυραννιας σας.


 Οχι δεν δινω συγκαταθεση στο ψεμα

δεν σας παραχωρω κανενα δικαιωμα μου

μπορειτε ολοι να λουστειτε μες το αιμα

σας εχω ολους στοιβαγμενους στα σκατα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: