Παρασκευή, Ιουνίου 04, 2010

Πρωινο Ξυπνημα


Περασε η χθεσινη ημερα σε απραξια,λεωφωρεια δεν υπηρχαν και ετσι η επισκεψη μου στο νοσοκομειο αναβληθηκε για σημερα.
Ειναι και να δωσω την συνταξη της μητερας μου στην αποκλειστικη για να την φροντιζει,ευτυχως που υπαρχει και αυτο το ποσον αλλοιως δεν θα τα ειχε βγαλει περα με την ελλειψη νοσηλευτων εκει μεσα.

Θυμαμαι οταν εργαζομουν, μερες σαν την χθεσινη μου προκαλουσαν προσθετο αγχος,επρεπε να σηκωθω και σιγα-σιγα με τα ποδια να φτασω ως στην δουλεια,το ιδιο και στην επιστροφη εκτος και αν καποια συναδελφος ειχε φερει το αμαξι της εως το κεντρο.

Οι απεργιες των ΜΜΜ ειναι κατα βαση εναντιον των εργαζομενων,δεν πληττουν κανεναν εργοδοτη,ουτε την κυβερνηση,αυτοι δεν νοιαζονται αν εχουμε να φαμε θα νοιαστουν αν χαθουν ημεροσμισθια η δεν παει καποιος στην δουλεια του?

Πρωινο ξυπνημα ειναι το ξυπνημα μου στις 9 πλεον,κοιμαμαι αργα λογω υπερεντασης,ξεχνιεμαι στο πι-σι και αναγκαστικα ξυπναω οταν ξυπνησω,δηλαδη οταν πλεον απο την αυπνια ξεραθω,ξεραινομαι.

Αρχισε παλι το γαιτανακι των ειδησεων,μου χαλαει την διαθεση πρωι-πρωι, καταληψεις,εξαγγελιες,μειωσεις,δεν εχουμε μαρινες,οκ,οκ εχουμε Κατινες και πολλες.

Ας ετοιμαστω για τον γολγοθα της επισκεψης μου στο νοσοκομειο,ελπιζω να την βρω λιγο καλυτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: