Τρίτη, Ιουνίου 01, 2010

Για την φουκαριαρα την off shore μου


Ειμαι ενας φτωχος και μονος......αντε και με παρεα πολιτικος,φτωχος γεννηθηκα,φτωχος μεγαλωσα,και εκει πανω στην φτωχεια μου εκανα την προσωπικη μου επανασταση.

Αποφασισα να γινω πολιτικος,τι ηταν αυτο δεν ηξερα,κατι ειχα ακουσει αλλα μεσα μου το φανταζομουν σαν κατι πλουσιο,κατι μεσα στην χλιδα,θα λαδωνε το αντερακι μου επιτελους,θα εκανα και κατι για την φουκαριαρα την χωρα μου.

Το ειπα και το εκανα,δεν ηταν δυσκολο,μας κανανε και κατι που το λενε"καθοδηγηση"στην αρχη εγω νομισα οτι θα κραταω και τιμονι,δεν χρειαστηκε,το μονο που χρειαστηκε ηταν να μαθω να χαμογελαω,να σφιγγω χερια,να λεω το"θα"πολλες φορες.

Αυτο το τελευταιο επρεπε να το κανω προβες πολλες μπροστα στον καθρεφτη χαμογελωντας,μετα περασαμε εξεταξεις και μπηκα επιτελους στην πολιτικη,και εκει καθησα,δεν χρειαζεται να κανεις και τιποτα αλλο στην πολιτικη,απλα να καθεσαι και να λες την γνωμη σου οπως στην διδασκουν στην καθοδηγηση,και να ψηφιζεις οπως σου λενε οι απο πανω σου,και εκει πλεον αποφασισα.....

Να μην μεινω φτωχος για πολυ καιρο ακομη,τροποι υπηρχαν,απο μπροστα μου περνουσαν τα λεφτα,ετσι να εκανα θα τα επιανα,το ευκολοτερο επαγγελμα ειχα διαλεξει,ειχα βρει την τυχη μου,ποια χωρα και ποια οραματα.
Εδω μιλαμε για τρελλη μασα.

Σαν μηχανη κερματων εγινε το μυαλο μου,τακ,τακ,τακ,πεφτανε στο πουγγι,κοιμομουν και ξυπνουσα με τον ηχο του μετρηματος,10,100,1000,1.000.000 ωχ βαγγελιστρα μου ζω στον παραδεισο.

Γεμισα ντουλαπια,καφασια,μπαουλα,πηρα οτι ηθελα,και το μαζεμα δεν σταματαγε,δεν χωραγανε πια πουθενα,αγωνια,αγχος που να τα χωσω?
Αγοραζα,αγοραζα,επενδυσεις,μετοχες,με προλαβαινανε κατι γελοιοι συναδελφοι με νομους που ψηφιζανε,θα μου τα βρουν σκεφτομουν,που να τα κρυψω?

Off shore?
Να τι μαθαινει κανεις οταν εχει τα μεσα,και η φουκαριαρα η χωρα μου?
Ποιος την χεζει την χωρα,εδω μιλαμε για λεφτα,εχουν τα λεφτα πατριδα?
Τοσοι εχουν κανει το ιδιο θα κατσω εγω να μου τα βρουνε και να μου τα παρουνε?
Ξερετε ποσα "θα" εχω πει εγω για να τα μαζεψω?
Ξερετε τι πεινα περασα?
θα νοιαστω εγω για τους αλλους?Νοιαστηκαν εκεινοι για μενα?


Τελος πια με την φουκαριαρα την χωρα μου.

Εχω να ασχοληθω με την φουκαριαρα την off shore μου.


Το πιο πανω κειμενο ειναι φανταστικο,ενα μικρο παραμυθι που δεν εχει σχεση με προσωπα και πραγματα,αυτα δεν συμβαινουν στην Ελλαδα,εδω εχουμε πραγματικους πολιτικους.

Και η πιο πανω προταση παραμυθι ειναι........

Δεν υπάρχουν σχόλια: