Δευτέρα, Φεβρουαρίου 28, 2011

Ενα ομορφο βραδυ

Ειχα να βγω με καλη παρεα...ουτε θυμαμαι απο ποτε,ξεκινησαμε για ενα μικρο αλλα ζεστο μεζεδοπωλειο στο Μεταξουργειο,ειχα επισημανει.....να μην ειναι ακριβο διοτι δεν ειμαι για πολλα εξοδα,μαζευτηκαμε οι φιλοι και φτασαμε.
Καλοι μεζεδες,ρακι επιναν οι αλλοι...ουτε να το βλεπω εγω,κρασακι οποτε,και κουβεντα,εκεινη η ρουτινα στο Γκαζι για βολτα μεσα στην ηχορυπανση με ειχε κουρασει τοσο καιρο,αλλα ειπαμε ενα ποτηρι κρασι καπου θα το πιεις,αν θελουν οι αλλοι γκαζι...γκαζι.

Μετα απο λιγο το μαγαζι γεμισε ασφυκτικα,νεαροκοσμος,κουβεντουλα εμεις,κρασι εγω,και ηρθαν και τα οργανα.

Μια πολυ καλη γυναικεια φωνη,σκεφτηκα τι μας πλασσαρουν τα καναλια,κοιτα τι υπαρχει στα αγνωστα για αυτους μεζεδοπωλεια,μας κρατησε συντροφια με τραγουδια απο ολο τον κοσμο,μας εφτιαξε την διαθεση,το χρειαζομουν περισσοτερο απο ολους εγω.

Κερασματα,κι αλλο κρασι,κουβεντα,αστεια,γελια,ξεχασα οτι την επομενη επρεπε να σηκωθω να παω στο νοσοκομειο,ξεχασα οτι την Δευτερα θα ημουν ο μονος απο ολους στην παρεα που δεν θα σηκωνομουν να παω για δουλεια.

Η μουσικη συνεχιστηκε,και χωρις μικροφωνο ηταν ακομη καλυτερη η φωνη της,θα ηθελα να την ακουγα και σε αλλα τραγουδια που ισως δεν εχει πει.
Καποια στιγμη επρεπε να φυγουμε,το κρυο αφορητο εξω,σιγα-σιγα και ζαλισμενος επεστρεψα στην πραγματικοτητα μου.

Δεν βαριεσαι ειπα,μια ζωη την εχουμε κι αν δεν την γλεντησουμε......

Δεν υπάρχουν σχόλια: