Τετάρτη, Ιουλίου 27, 2011

Καλιο αργα

Σημερα ηταν μια καλυτερη μερα,οχι για εκεινη που ακομα παλευει για την ζωη της αλλα βρεθηκαν τελικα οσα ελειπαν εγιναν οι αλλαγες,η γιατρος με ενημερωσε για πραγματα που την ρωτησα και επισης μου ειπαν οτι τετοιο περιστατικο δεν εχουν ξαναδει στην ζωη τους.Ελπιζω να καταλαβαινετε τι εννοουν γιατι εγω που το ζω εδω και δυο χρονια το ξερω.
Ξερω οτι οι γιατροι και οι νοσηλευτες τραβανε το λουκι τους με προσωπικο ελαχιστο,με ελλειψεις τεραστιες,ξερω οτι δεν ειναι ολοι ιδιοι,απλα οι κακοι φαινονται περισσοτερο,και δεν μπορω να μην πω για τον Σακη...παληος φιλος με βοηθησε αυτες τις μερες οσο δεν περιμενα,λεω κοιτα να δεις δεν ειμαστε σκουπιδια τελικα ολοι,αιμα χρειαζομασταν και μου εβαλε δυο φιαλες μιας και εργαζετε στην αιμοδοσια του νοσοκομειου,πως να τον ευχαριστησω?Τον στεναχωρησα με το χθεσινο...οκ ειπαμε δεν κατηγορω τους παντες,ουτε στην παθολογικη του ΨΝΑ,κι εκει καποιοι παρεκλινουν αλλα η γενικη εικονα του χωρου σε κανει να νοιωθεις οτι κατι κανουν βρε παιδι μου.
Τουλαχιστον προσπαθουν,και αν ειχε παει νωριτερα εκει...ισως την ειχα παρει σπιτι ζωντανη.
Και στην Σωτηρια τεραστιες ελλειψεις,2 ατομα νοσηλευτριες με 10 θαλαμους γεματους?Τι νοσηλεια να κανουν?και πως να μην τρελλαινεται ο συγγενης με οσα βλεπει?Ποιος φταιει,εμεις?
Τους εκοψαν μισθους,νυχτερινα,υπερωριες,γιατι δεν κοβουν απο εκει που καθονται και το ξυνουν καθε μερα?

Το μεγαλο εγκλημα εγινε με την εισαγωγη της στο Μποδοσακειο για παραμονη,εκει ενω μπηκε με τις γνωστες της αρνησεις για να παρει χαπια...το εκανε παντα αλλα με τον σωστο τροπο και λιγη φοβερα οτι θα της κανουν ενεση τα επαιρνε,οπως και τις αλλες τρεις φορες που ειχαμε μεινει σε νοσοκομειο.
Μετα συνερχοταν,μια χαρα και γυρναγαμε σπιτι,εκει αρχιζε παλι οχι δεν τα παιρνω και σιγα-σιγα χειροτερευε,αυτος ηταν και ο μονος λογος που την πηγα εκει,δεν μου επιανε χωρο,δεν ηθελα να την διωξω,δεν μου ετρωγε την προικα,πιστευα οτι θα ζουσε περισσοτερο με μια σωστη νοσηλεια.

Πως τωρα καταντησε σε 2 μηνες να χασει τοσο βαρος και να μην ξανασηκωθει ποτε απο το κρεβατι....μονο ενα γεγονος το δικαιολογει,δεν υπαρχει αμφιβολια.

Θυμαμαι μια εισαγωγη στο Δρομοκαιτειο,παλι δεν ηθελε να παρει τα χαπια της και ειχε διαφορες ψυχωσικες τασεις,ειπε τοτε ο γιατρος,θα σου δωσω ενα χαπι...θα παιρνει ενα μονο την ημερα,δεν ειναι για αυτην πιο πολυ,θα την σκοτωσει.
Το χαπι λεγοταν seroquel,οταν πηγαμε στο Μποδοσακειο τους ειπα ολη την προιστορια,γραμμενη ειναι,ξερανε τι χαπια επαιρνε,αλλα επειδη ειχε να παρει πολυ καιρο χαπια ειχε αγριεψει.
Και τι εκαναν για να την κρατησουν ηρεμη να μην τους ενοχλει"?

Συνταγογραφησαν το seroquel σε μεγαλυτερη δοση,ποσο θα πειτε....2 την ημερα?
3 την ημερα?
ΟΧΙ

4 χαπια ημερησιως.
Χωρις να με ενημερωσουν καθολου το καταλαβα μονος μου αλλα ηταν πολυ αργα,φυσικα το εκοψαν αμεσα αλλα....

Δεν υπηρχε πλεον ελπιδα να ξανασηκωθει,δεν ειναι δικαιολογια λοιπον οτι δεν επαιρνε τα χαπια της,αυτο το εκανε συνεχεια,και στις αλλες τρεις εισαγωγες αλλα μετα τα επαιρνε και συνερχοταν.

Γιατι δεν κατακλιθηκε μεσα στον μηνα σε ολα τα αλλα νοσοκομεια?

Οτι και να πω ειναι περιττο πλεον,ο θεος να την βοηθησει γιατι οι ανθρωποι βαριοντουσαν.
Ετοιμασα μια επιστολη στον υπουργο υγειας,θα την παω αυριο,θετω καποια ερωτηματα στα οποια μεσα ειναι και το θεμα της εδε...περιμενει κατι το υπουργειο απο μια εδε?
ΕΓΩ ΟΧΙ.
Δεν ειναι γνωστο οτι αλληλοκαλυπτονται σε τετοια θεματα?

Ειναι συγνωμη η συμβουλη της γιατρου και η παροτρυνση της να ζητησω να κανει τα εξοδα της ταφης το νοσοκομειο που μου εγινε περυσι?Εισαι ανεργος μου ειπε,που θα τα βρεις?
Για αυτο παμε τους δικους μας εκει?
Πρεπει αυτοι οι γιατροι και οι νοσηλευτες λοιπον να μεινουν ατιμωρητοι να συνεχισουν το εργο
τους?
Εγω θα κανω τα παντα για να μην μεινουν.
Αλλοιως ας κλεισουν εμενα φυλακη.
Διοτι αν δεν φταιει κανεις τους ενας ειναι ο ενοχος.
ΕΓΩ.
Παραλιγο να ξεχασω το ραντεβου με τον δικο μου γιατρο.
Δεν ξεχνω,Ναταλια,Ελεωνορα και ολοι οι αλλοι σας ευχαριστω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: