Παρασκευή, Ιουλίου 22, 2011

Η Δημοκρατια τους

Δημοκρατια μας ειπαν,τοτε το '74 και εμεις σαν παιδια που δεν ξεραμε περιμεναμε κατι καλυτερο,δημοκρατια που δερνει χειροτερα απο μια χουντα δεν το περιμενα να δω,δημοκρατια που αδιαφορει για τους πολιτες της δεν περιμενα να ζησω,μια δημοκρατια φτιαγμενη οπως την ηθελαν αυτοι που εχουν στα χερια τους την εξουσια,οχι για μας,μονο για αυτους.

Απο σημερα ειμαι επισημα και μακροχρονια ανεργος,και δεν βλεπω κανεναν τροπο να ξεφυγω απο αυτον τον τιτλο,παραξενο...δεν περιμενα ποτε μου να ειμαι μερος της στατιστικης τους και ομως εγινα,απο σημερα λοιπον,καθε μηνα και για ενα χρονο το δημοκρατικο κρατος θα μου δινει 200 ευρω για να επιβιωνω,αν δεν μου φτανουν αυτο ειναι αλλο θεμα,και σε ενα χρονο που ακομα θα ειμαι μακροχρονια ανεργος...τοτε απλα δεν θα υπαρχω για αυτο το δημοκρατικο κρατος.

Εκανα αγωνα για να με ξαναπαρει στην δουλεια ο απιστευτος και αναλγητος εργοδοτης μου,αυτος που με απελυσε και καταδικαστηκε στο εφετειο για παρανομη και καταχρηστικη απολυση,δεν υπαρχει περιπτωση ενας απλος πολιτης να καταφερει κατι ακομη και με δικαστηρια,και να φανταστειτε οτι η μονη αμφιβολια του δικαστηριου ηταν αν φοροεκλεβε και εισφοροεκλεβε ο πρωην εργοδοτης μου.
Διοτι το δημοκρατικο κρατος του ειχε δωσει πιστοποιητικο οτι δεν εκανε τιποτα απο τα δυο.
Μετα σου λενε πατασσουμε την φοροδιαφυγη....χαχαχα...χα.

Και με τρεις σπασμενους δισκους απο το πεσιμο μεσα στο καταστημα του προσπαθησα να βρω δουλεια αλλα,ο ενας χρεοκοπουσε και ο αλλος ηθελε να μας νοικιασει σε αλλη εταιρεια για να μας απολυσει χωρις αποζημιωση...σε αυτο το δημοκρατικο κρατος που οι πλουσιοι εχουν περισσοτερη δημοκρατια απο ολους τους υπολοιπους.

Και καπακι η ασθενεια της μητερας μου,νοσοκομεια απεριγραπτα,χωρις ασθενοφορα,να τρεχουμε για εξετασεις με ιδιωτικα αυτοκινητα με ορους και καθετηρες μαζι,να μας γραφουν λαθος φαρμακα και να χειροτερευει αντι για καλυτερα,και μετα.....

Να την σκοτωσουν με τα φαρμακα που δεν επρεπε να της δωσουν,χωρις να ρωτησουν κανεναν,αδιαφορια,εγκλημα,τι να ζητησεις και απο που?
Ακομη και στον δικηγορικο συλλογο ζητησα βοηθεια,μου εδωσαν?
Ποιοι?
Αυτοι μονο γεματες τσεπες κοιταζουν,αν δεν εχεις κανουν το κοροιδο,πως λοιπον ενας πολιτης βρισκει το δικιο του.

Απλα δεν το βρισκει.
Νευριαζω,βλαστημαω,χανω τον καιρο μου περιμενοντας ματαια οτι κατι θα αλλαξει.

Δεν θα αλλαξει τιποτα ομως.
Αυτη η δημοκρατια δεν φτιαχτηκε για εμας.
Αλλα μονο για εκεινους.
Ομως στο τελος εκει που θα παμε εμεις θα ερθουν και εκεινοι,και τοτε δεν θα εχουν την εξουσια.'
Και ελπιζω και παρακαλω να πληρωσουν σκληρα.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: