Τετάρτη, Αυγούστου 03, 2011

Στο διαλυμενο κρατος...φταιει η απελέυθερωση των κλειστων επαγγελματων

Η οδυσσεια του ατασθαλου κρατους συνεχιστηκε και σημερα,ξυπνησα στις 6 το πρωι για να φυγω για Πειραια με το πρωτο πλοιο,επρεπε κατα τας εντολας του Ληξιαρχειου της Αιγινας να φερω εισαγγελικη παραγγελια για να καταχωρηθει ο θανατος της μητερας μου στα μητρωα του δημου,και αυτο διοτι ειχε δηλωθει αλλη κηδεια της Κυριακης πριν απο την δικη μας που ειχε γινει το Σαββατο.

Εφτασα και κατευθυνθηκα προς το δικαστικο μεγαρο του Πειραια,ζητησα απο την εισαγγελεα την παραγγελια η οποια μου απαντησε οτι δεν χρειαζεται και μου υπεγραψε απλα μια συσταση προς το Ληξιαρχειο να κανει τα δεοντα,την ρωτησα και παλι αν ειναι σιγουρη οτι με αυτο το χαρτι θα δεχθει ο Δημος Αιγινας να καταχωρησει τον θανατο στο μητρωο του.
Μου απαντησε ...φυσικα και θα το κανει,πηγαινε αμεσως εκει.

Επεστρεψα στο νησι και πηγα στο ληξιαρχειο,εκει ο υπαλληλος μου απαντησε οταν ειδε το χαρτι απο την εισαγγελια οτι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ και δεν τον καλυπτει και αρνηθηκε να μου δωσει ληξιαρχικη πραξη θανατου,καταλαβαινετε ολοι οτι μετα απο ενα τραγικο γεγονος ο καθενας μας περιμενει απο ενα "κρατος¨"να σταθει διπλα του βοηθος και οχι αντιπαλος,εδω εχουμε το παγκοσμιο ρεκορ ανικανοτητας και αδιαφοριας με ενα κρατος σε ακρατεια να επιτιθεται ασυστολα στον πολιτη αδιαφορωντας για την κατασταση στην οποια βρισκεται.

Τελικα με παρεμβαση του Αντιδημαρχου του νησιου τον οποιο ευχαριστω,ο υπαλληλος πειστηκε και μου εδωσε την ληξιαρχικη πραξη θανατου,και λεω εγω τωρα......παρανομια δεν εκανε?
Γιατι δεν με εξυπηρετουσε απο την αρχη αλλα με ταλαιπωρησε και με εβαλε σε περιττα εξοδα στην οικονομικη κατασταση που βρισκομαι?

Η ωρα ειχε παει μια και τεταρτο,οι υπαλληλοι του δημου βιαζοντουσαν να πανε σπιτι τους....ναι κλεινουν απο τις μια το μεσημερι στον Δημο Αιγινας,και εγω φανταστηκα τον ανεργο εαυτο μου σαν υπαλληλο του δημου να γυρναω σπιτι μου τοσο νωρις εχοντας ταλαιπωρησει ολους τους δημοτες που θα ειχαν ερθει να τους εξυπηρετησω.
Αλλη μια μερα με δημιουργικοτητα,για την τσεπη τους και εις βαρος της υπομονης μας.

Και απο την αλλη το κυβερνητικο μας σχημα θεωρει οτι θα καλυτερευσει η ζωη μας αν απελευθερωθουν τα κλειστα επαγγελματα,τετοια μοιραια ηλιθιοτητα δεν εχω ξαναδει πουθενα.
Διαλυσανε τα παντα και αδιαφορουν για τα ελαχιστα που θα μπορουσαν να καλυτερευσουν την καθημερινοτητα μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: