Κυριακή, Απριλίου 30, 2023

Η Άλωση των ιστολογίων

 


Γύρω στο 2007 τα ιστολόγια μπήκαν στην ζωή μου,μαζί με εμένα και δεκάδες ακόμα εκφραζόντουσαν μέσω αυτών δίνοντας μια εναλλακτική άποψη σε όσα συνέβαιναν απο εκείνη την εποχή και ενημέρωναν όσους ενδιαφέρονταν να μάθουν την πραγματικότητα και όχι όσα πλασσάρουν τα απο αιώνων ξεπουλημένα στην εξουσία μέσα ενημέρωσης.


Αυτή η ιστορία είχε σαν κατάληξη με το πέρασμα τον χρόνων να αλωθούν τα περισσότερα απο αυτά τα ιστολόγια απο διάφορες πολιτικές δυνάμεις και να εκφράζουν πλέον απόψεις άλλων και οχι δικές τους.

Κάποια προσπάθησαν να επιβιώσουν η ακόμα και να πλουτίσουν απο αυτό,πολλά απο αυτά μετατράπηκαν σε site απο blogs και συνεχίζουν μέχρι σήμερα ενώ αλλα σταμάτησαν την λειτουργία τους για δικούς τους άγνωστους λόγους.

Δυστυχώς δεν μπορώ να συνεργαστώ μαζί τους διότι καταλαβαίνω τους σκοπούς τους οποίους εξυπηρετούν,απόκτησαν μεγάλη αναγνωσιμότητα αλλά έχασαν την ανεξαρτησία και αυθεντικότητα τους,στις αρχές ενα απο τα μεγαλύτερα μου είχε ζητήσει οικονομική ενίσχυση κάτι που εγώ δεν μπορούσα να προσφέρω και τώρα είναι υποχείριο διάφορων πολιτικάντιδων και θρησκόληπτων κύκλων.


'Ετσι χάθηκε μια ανεξάρτητη πηγή ενημέρωσης σημαντική ειδικότερα στις μέρες μας.


To ιστολόγιο αυτό το ξεκίνησα κυριώς για να περιγράψω την καθημερινότητα μου και τι περνούσα οταν είχα την μητέρα μου στα νοσοκομεία,την λειτουργία των υπηρεσιών,την αντιμετώπιση απο το προσωπικό,το μαύρο χάλι που επικρατούσε και επικρατεί ακόμα στην δημόσια υγεία,εκείνη την εποχή συνέπεσε η προσφυγή του γελοίου Γαπ στο ΔΝΤ,τα μνημόνια,οι φοβερές σκηνές απο ξυλοδαρμούς διαδηλωτών απο τα Μάτ στις πορείες,επακολούθησαν οι κυβερνήσεις του Σαμαρά,του Τσίπρα,η κάθε μια με τα δικά της εγκλήματα και βρήκα διέξοδο έχοντας αυτόν τον τρόπο να εκφράζομαι.


Φυσικά τώρα έχουμε ανέβει επίπεδο με την κυβέρνηση του Κούλη,και αν όλα πάνε όπως έχουν προγραμματιστεί τα επόμενα χρόνια θα είναι πολύ χειρότερα,δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν,θεωρώ οτι ακόμα και ένας να ξυπνήσει διαβάζοντας αυτά που αναρτώ θα είναι θετικό.

Αυτά που γίνονται τώρα τα είχα διαβάσει 15 χρόνια πρίν,δεν τα πίστευα ούτε εγώ,κι όμως να που συμβαίνουν και δεν βλέπω και διέξοδο απο όλο αυτό.


Δεν υποστηρίζω κανένα κόμμα,κανείς δεν είναι χορηγός μου,αυτό μπορεί να το διαπιστώσει κανείς διαβάζοντας αρκετές αναρτήσεις μου,με μία μόνο ισως με κατατάξει εδώ η εκεί,γιαυτό θα έλεγα όσοι προσπαθούν να το κάνουν αυτό να ψάξουν τι έγραφα την εποχή που κυβερνούσε το κόμμα που υποστηρίζουν,και μετά να αποφασίσουν ....


Τα ιστολόγια αλώθηκαν,δυστυχώς,ελάχιστα αξιόλογα παραμένουν.

Με τα σχέδια που υπάρχουν μάλλον και αυτά δεν θα έχουν την δυνατότητα να ενημερώνουν σε μερικά χρόνια.

Η κυρίαρχη αποψη θα ανήκει στους νεοταξίτες.

Και όσοι αντιδρούν θα λοιδωρούνται η ακόμα χειρότερα θα εξοντώνονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: