Τετάρτη, Απριλίου 12, 2023

Ξεφτίλισμα....δεύτερο ημίχρονο

 


Επανήλθε ο πρώην Αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου, Χρήστος Τζανερρίκος, μετά τη διάψευση του κυβερνητικού εκπροσώπου, Γιάννη Οικονόμου, ότι ανώτατος κυβερνητικός παράγοντας του πρόσφερε ανταλλάγματα, προκειμένου να συμβάλλει στον αποκλεισμό του κόμματος του Ηλία Κασιδιάρη από την κάθοδο στις εκλογές της 21ης Μαΐου.

“Εάν επιμείνουν ότι, όσα είπα είναι ανακριβή, τότε θα αναγκαστώ να αποκαλύψω εγώ από ποιον Ανώτατο Κυβερνητικό παράγοντα και γιατί οχλήθηκα το Σάββατο στις 8 Απριλίου, μια μέρα πριν κάνω τη δήλωση μου, για την πρωτοφανή προσπάθεια επηρεασμού μου. Εάν δεν βγει ο ίδιος να πει τι έγινε στην “επαφή” μας, θα αναγκαστώ να τους τα θυμίσω εγώ με λεπτομέρειες, ποιος και γιατί μου ζήτησε να βοηθήσω, για να αποκλειστεί το κόμμα Κασιαδιάρη στις εκλογές και σε περίπτωση, που βοηθήσω, τι μου υποσχέθηκε..!» απάντησε, με νέα δήλωση του, ο κ. Τζανερρίκος.

 

Απο την ΝΔ απάντησαν ως συνήθως κατηγορώντας τον δικαστικό με ανοησίες,δεν απάντησαν αφου ήταν έτσι οπως λένε γιατι τον συνάντησε εκτός θεσμικού πλαισίου ο Γεραπετρίτης.

Η ο ανώτερος απο αυτόν που είναι μόνο ενας.

Η δύο.

Επίσης  επεσήμαιναν, κατηγορηματικά ότι ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δεν συναντήθηκε ποτέ με τον πρώην Αντιπρόεδρο του Αρείου Πάγου.

 

Γενικά αυτό το σκατόσογο απο παλιά δεν ήξερε κανέναν απο όσους κατηγορεί η είναι κατηγορούμενοι,

π.χ.Χριστοφοράκο,Λιγνάδη,Γεωργιάδη,υποκλοπές,τηλεδιοίκηση κλπ.

 

Περιμένουμε τα πέναλτυ.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: