Δευτέρα, Ιανουαρίου 23, 2023

Εμπρος για νεα επιδοματα


Ηρθε η ωρα παμφτωχοι να σας ξαναμοιρασω

τις πενταροδεκαρες μου...και τι εχω να χασω?

αυτες μου περισσευουνε απ τις δεκαδες μιζες

ειναι βαρια τα κερματα κι εβγαλε ο κωλος ριζες.


Ειμαι αριστος πρωθυπουργος και αρεστος σε ολους

κανω βολτιτσες στο Νταβος γλυφωντας ξενους κωλους

κανω και διαγγελματα οπου εκει οικτιρω

οποιον δεν εμβολιαζεται και θελω να τον δειρω.

 

Ερχονται πλεον εκλογες,πρεπει κατι να κανω

αν χασω την θεσουλα μου θα πεσω να πεθανω

πως εγινε απο τιποτα να εχω τετοια θεση

ενω το ξερω οτι ο λαος ουτε που να με χεσει?


Με παραμυθια και ψευτιες στεκομαι με το ζορι

μοιραζω δεκα σε ολους σας κι 60 ειναι οι φοροι

με επιδοματα και pass αναπτυξη της πλακας

κι αφου δεν φτανουν για να φας

κι ακομα εμενα προσκυνας

τοτε...εισαι μαλακας.

 




Δεν υπάρχουν σχόλια: