Τετάρτη, Ιουλίου 13, 2011

Το καλο προσωπο του εργοδοτη νο3

Μεσημερακι μεσα στον καυσωνα γυρισα απο το νοσοκομειο οπως καθε μερα με βαρια καρδια,εφαγα ενα ροδακινο,που ορεξη για φαγητο μετα απο το νοσοκομειο και καθησα στο πισι.

Ξαφνικα κτυπησε το τηλεφωνο,ηταν η καλη μου φιλη η Μαρια,εχουμε καιρο να βρεθουμε γιατι εγω λογω διαθεσης δεν πολυβγαινω απο το σπιτι,εκτος απο το να παω στο νοσοκομειο.....χαρηκα,θυμηθηκα ποσο αγαπημενοι ειμαστε οταν δουλευαμε στην τελευταια δουλεια μου πριν απο την πολυχρονη ανεργια μου.

Μου μιλησε για τον τωρινο εργοδοτη της,φιλος του αντρα της...αμα εχεις τετοιους φιλους τι τους θελεις τους εχθρους.....καταλαβα αν και εχω καιρο να εργαστω τι τραβανε οι εργαζομενοι κατω απο την πιεση που δεχονται καθημερινα.

Χαρη μου ειπε....δεν αναγνωριζει οτι δικαιουμαι 5 εβδομαδες αδεια λογω της προυπηρεσιας μου,και την περυσινη δεν την αναγνωριζει,και τις υπερωριες και τα ρεπο δεν αναγνωριζει.

Και απο ποτε οι εργοδοτες εχουν το δικαιωμα να αναγνωριζουν οτι τους κανει κεφι? την ρωτησα.

Αυτη η πραγματικη ιστορια δειχνει τι συμβαινει σημερα στην αγορα,εργοδοτες αδιστακτοι,ο συγκεκριμενος παιρνει και την επιδοτηση του οαεδ και παλι κλεβει το ψωμι του εργαζομενου,καταλαβαινεται σε τι κοσμο θελει να μας φερει ο παγκοσμιος κυβερνητης με τα μετρα που παιρνει για την καταστρατηγηση ολων των δικαιωματων των εργαζομενων?

Της ειπα οτι μολις τελειωσει η επιδοτηση του οαεδ θα την απολυσει για να προσλαβει καμια νεαρη με 590 ευρω τον μηνα,να γραφει τα παντα σε ενα τετραδιο καθως και τις δικαιολογιες του εργοδοτη της καθε φορα που της αρνειται τα δικαιωματα της,της ειπα να επικοινωνησει με την επιθεωρηση εργασιας...οχι οτι θα βρει ακρη,και καταληξαμε οτι σε λιγα χρονια οι εργαζομενοι θα υποκλινονται στις επιταγες των εργοδοτων οπως οι δουλοι στην αρχαια Ελλαδα.

Κυριε Παπανδρεου αυτην την Ελλαδα θελετε?
Δεν την θελουμε εμεις ομως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: