Κυριακή, Ιουλίου 17, 2011

Εκθεση:Πως περασα την σημερινη ημερα

Ειπαμε σημερα να ξεκινησουμε για καπου αλλου,καπου διαφορετικα απο την μικρη παραλια στο Λαγονησι που πηγαινουμε συνηθως,εγω πολλα μερη δεν γνωριζω,ειμαι ανθρωπος του κεντρου,καταληξαμε με την γνωμη φιλων να παμε σε ενα μερος που λεγεται Costa η κατι σαν αυτο στο Ζουμπερι,ηταν ωραια μου ειπαν,σκεφθηκα γιατι οχι και ενεδωσα.

Κακο του κεφαλιου μου,εγω ειμαι ανθρωπος της συνηθειας,τι τους ηθελα τους νεωτερισμους?φτασαμε σε ενα μερος περνωντας μεσα απο χιλιαδες αυθαιρετα σπιτια χτισμενα μεχρι και επανω σε κορυφες λοφων με μικρους δρομους χωρις πεζοδρομια αλλα με σπιτια με πισινες.

Μπηκαμε σε ενα παρκινγκ,εκει ειδα οτι πιο γιγαντιαιο σε αυτοκινητο εχω δει....αλλα μαζεμενο και σε ποσοτητα,αληθεια γιατι τα παιρνουν τοσο μεγαλα αυτοκινητα?

Μετα απο πολυ υπομονη βρηκαμε παρκινγκ μεσα στον καυσωνα και πληρωσαμε στο ταμειο και κατευθυνθηκαμε στο καταπληκτικο μερος που θα καναμε μπανιο.

Ενας τεραστιος χωρος γεματος μεχρι αηδιας με κοσμο ολων των κατηγοριων σε κιλα και ντυσιμο...γδυσιμο θα ελεγα καλυτερα,η μουσικη επαιζε στην διαπασων τοσο δυνατα ομως που δεν μπορουσες να μιλησεις στον διπλανο σου,βρηκαμε ενα τραπεζι στην σκια και καθησαμε,εγω δηλαδη ηθελα να φυγω αλλα που να πηγαινα χωρις αμαξι και αγνοωντας που βρισκομαι?

Η μουσικη συνεχιστηκε και ενοιωθα ηδη το κεφαλι μου καζανι και δεν εφτανε αυτο ηρθε να προστεθει στην βαβουρα και ενας σαξοφωνιστας ο οποιος επαιζε λες και αυριο δεν θα ζουσε,ζωντανα πανω στην μουσικη του ντισκ τζοκευ,οι αλλοι πηγαν για μπανιο με αλλους δεκα χιλιαδες που μαλλον κατουρουσαν εκει μεσα στο νερο και εγω προτιμησα να κατσω εξω να φυλαω τα πραγματα.

Μετα απο τρεις ωρες αποφασισαν να φυγουμε,εγω ενα ρακος ψυχικο,ο σαξοφωνιστας με την ιδια ορμη λυσσομανουσε στην σκηνη,οι καρεκλες εσπρωχναν η μια την αλλη,το παχος περιφεροταν ξεδιαντροπα στον λιγο ελευθερο χωρο που ειχε μεινει....

Και εγω υποσχεθηκα στον εαυτο μου να μην ξαναπαω σε μερη που δεν γνωριζω.

Η τουλαχιστον αν συμβει αυτο να εχω μαζι μου ενα χαρτη επιστροφης και ωτασπιδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: