Πέμπτη, Μαρτίου 17, 2022

Μοιραζω Τσολιαδακια,Αμαλιες και μπρελοκ.

 


Παρτε ολοι σας διακοσια ευρω,να ζησετε εναν χρονο,αυτα ειχα στις τσεπες μου,σας τα εδωσα με πονο

 τι να σας κανω αγαπες μου δεν βγαινω,δεν αντεχω,τις ηθελα τις φαπες μου να τρωω και να τρεχω

 Παρτε και εικοσιδυο λεπτα να βαλετε βενζινα,με τοση φτηνεια μανα μου θα πατε ως την Κινα.

 

 Ξερω οτι ειμαι χουβαρντας,ξοδευω διχως σκεψη,μονο για τις αναγκες μου,για εσας...οποιος αντεξει

 οσα ειχα σας τα εδωσα,στυλο και μπρελοκακια,δειτε,,,δεν μου εμεινε δραχμη να παρω ξυραφακια.

 Εγω για οσους αγαπω δινω και την ψυχη μου,για αλλους εκατομμυρια και για αλλους το βρακι μου.


 Το θρασος μου απεραντο,να βγαινω στα καναλια,να σας μοιραζω ψίχουλα,να δειχνω οτι ειμαι χάλια,

 το υφος μου περιλυπο,οι ευθυνες μου δεκαδες,και απο πισω το γλυπτο κανει 20 χιλιαδες.

 Η φτωχεια μου ειναι εμφανης,ντυμενος με τα τσιτια,δεν εχω ουτε τον ενφια για τα 37 μου σπιτια.


 Ομως μην με μουτζωνετε,μην λετε οτι ειμαι βλημα,μεσα στην μαυρη φτωχεια μου ειμαι κι εγω ενα θυμα

Που πιστεψα οτι μπορω χωρα να κυβερνησω και αντ αυτου καταφερα ολα να τα γαμησω.

Ξερω οτι το τελος μου κοντευει οπου ναναι,μονο μην παω φυλακη χεζομαι και φοβαμαι.


 Με αυτα κι αυτα βαρεθηκα με εσας να ασχολουμαι,αυτα ειχαμε να δωσουμε,για αλλα δεν μπορουμε,

 θα παω ενα τριημερο λιγο να ηρεμησω,επειτα πρεπει να σκεφτω τον τροπο να σας πεισω

 να κανετε τα εμβολια γιατι οι εντολεις μου πιεζουν παλι αφορητα να σας εξαφανισω.

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: