Παρασκευή, Νοεμβρίου 25, 2022

Κρυωμα μεσα στην υγρασια


 Ολα τα περιμενα αλλα να κρυωσω μεσα στο "κατακαλοκαιρο"του Νοεβρη δεν το περιμενα,ολα αρχισαν την Τεταρτη το βραδυ με τον λαιμο μου να με ενοχλει και συνεχιστηκαν και χθες με ψιλομπουκωμα και αλλα μικροσυμπτωματα,κοβιντ δεν ειναι γιατι κατ αρχην δεν εχω πυρετο η αλλες παρενεργειες 3 μερες τωρα και το σελφ τεστ που ειχα απο τοτε μου μας τα εδιναν δωρεαν βγηκε αρνητικο..


Φυσικα οπως ολοι μας ....οι αντρες εννοω,κι εγω ...οταν ψιλοκρυωσω ειμαι ετοιμοθανατος,φερτε γιατρο,φερτε φαρμακα και κλαψτε με να αγιασω,ετσι ειμαστε,δυνατοι κατα τ αλλα....


Τι περιμενεις με τοσες υγρασιες?

Κανω και τις γυμναστικες μου καθημερινα,καπου ιδρωσα και κρυωσα μετα,υπομονη και θα περασει,ευτυχως εχω τις μεταδοσεις του Παγκοσμιου κυπελλου και ξεχνιεμαι,φυσικα οταν περασει σημερα η αυριο θα πρεπει να ειμαι πιο προσεκτικος με τα ανοιχτα παραθυρα και τα χοροπηδητα μου.


Να ειναι καλα κι η κυβερνηση της ΝΔ και η Κουλα η μιζαδορα της οποιας τις ομιλιες διαβαζω στις ειδησεις,ξεραινομαι στα γελια,καλυτερη επιθεωρηση απο αυτη δεν εχει,εξ αλλου ο ανθρωπος ειναι 11 τοις εκατο  μπροστα στις δημοσκοπησεις,δεν το ξερατε?

Αλλα εκλογες δεν θελει να κανει,πρωτη φορα βλεπω φασιστα να μην θελει να συνεχισει να κυβερναει.

 

Ο αλλος ο Ζηκος που βρηκε παγετωνες στην Βορεια Ελλαδα?

Παιδια η επιτηδες τα λενε η ειναι τελειως εκτος πραγματικοτητας?

Και τους δυο αυτους δεν επρεπε να τους αφηνουν να μιλανε,να τους περιφερουν σαν λειψανα και μετα να τους βαζουν μεσα σε ενα δωματιο να μην μπορουν να βγουν..

Το καλυτερο ομως τους το φυλαγε του Κουλη το ΣτΕ για τα τελη της καριερας του ,αποφασισε οτι ειναι αντισυνταγματικη η επιμονη του αλλου φασιστα με περικεφαλαια,του Πλευρη,να εχει σε αναστολη τους υγειονομικους....πολλα γελια κυβερνηση ειναι αυτη,με την εκδικηση και την τρομοκρατια κυβερνησε και κυβερναει,θα ερθει ομως η ωρα να πληρωσει για ολα.

 

Μεχρι τις εκλογες μεχρι ποταμι και λιμνη στο κεντρο της Αθηνας ειναι ικανοι να υποσχεθουν,οτι θα μας κανουν Παρισι ενω η πολη θυμιζει περισσοτερο Καιρο,οχι τις πυραμιδες,το υπολοιπο,μην σας πω οτι το Καιρο ειναι και καλυτερο,για αυτο φυσικα ειναι υπευθυνος ο ανηψιος ...ιδιο σκατοσογο βρηκατε να ψηφισετε και για πρωθυπουργο και για δημαρχο της Αθηνας βλεπετε,περναω απο την Πανεπιστημιου και βλεπω το Γεφυρι της Αρτας η αλλοιως τον Μεγαλο περιδρομο και καταλαβαινω με τι εχουμε μπλεξει.


Καποιοι ομως την ωρα που εμεις ψαχνουμε ποιο ειναι το φθηνοτερο ειδος στο καλαθι του νοικοκυριου ...πλουτιζουν εις βαρος μας,και θα συνεχισουν να το κανουν οσο εσεις κοιμαστε,και μαλλον δεν θα ξυπνησετε συντομα.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: