Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2022

Χωρα...χωραφι


Οταν αρχισα να γραφω αυτο το ιστολογιο 15 χρονια πριν δεν ηξερα τι τιτλο να του δωσω,ο τιτλος που εδωσα τελικα και...δεν ηταν πολυ δυσκολο να το σκεφτω ηταν "Ελλαδα η χωρα του τιποτα"

Λετε να μην αγαπω την χωρα μου,λετε να ειμαι μισανθρωπος και τα βλεπω ολα στραβα?

Περναω πλεον στην τελευταια φαση της ζωης μου,δεν ηταν ευκολη,δεν προσπαθησα ομως ποτέ να παρω το μερος του αδικου,ακομα κι αν εχασα,δεν ημουν απο αυτους που για να εχω την ευνοια καποιου,γνωστου,φιλου,εργοδοτη θα ρουφιανευα ωστε να αποκτησω καλυτερη θεση,χρηματα η παρεες.

Παντα ειχα την αποψη μου,συνηθως ηταν αντιθετη με την αποψη που ειχαν οι περισσοτεροι για το ιδιο θεμα.

Δεν την επεβαλλα,προσπαθουσα να ενημερωνω οσο μπορω και οσους ...λιγους διαβαζουν οσα γραφω ωστε να εχουν και αυτοι την δυνατοτητα να σκεφτουν χωρις να μπαινουν στην διαδικασια να ακουν οτι τους πλασσαρει η τηλεοραση και τα μιντια.


Η Ελλαδα ειναι μια κατεστραμενη χωρα και δεν θα αλλαξει,η πλειοψηφια θα τρεφεται απο παραμυθια και ονειρα που δεν θα εκπληρωθουν ποτέ.

Τι συναντησα ολα αυτα τα χρονια?

Μια δημοσια διοικηση διεφθαρμενη εως το κοκκαλο,απο τελωνειακους,εφοριακους,επιχειρησεις που συστηματικα απεφευγαν να πληρωνουν φορους,εκανα δεκαδες καταγγελιες με αποδειξεις και στοιχεια στις"αρμοδιες αρχες"τι βγηκε?

Τιποτα.

Εργαστηκα με μονο οπλο οσα ειχα μαθει στο εξωτερικο,δεν ειναι παντου οπως εδω,δεν χρειαζεται στο εξωτερικο να καρφωνεις συναδελφους για να παρεις καλυτερο μισθο η προαγωγη,μονο να κανεις καλα την δουλεια σου,και οι επιχειρησεις εκει το αναγνωριζουν αυτο.

Με απολυσαν απο δουλειες λογω αντισυναδελφικων συμπεριφορων ανθρωπων που εργαζονταν μαζι μου,με απολυσαν μετα απο βαρυ τραυματισμο στην μεση που με ταλαιπωρει εως τωρα,που ηταν το κρατος?

Ειδα την μητερα μου να αργοπεθαινει στο νοσοκομειο απο κακη νοσηλεια,ποιοι με ρωτησαν οταν της αλλαξαν την φαρμακευτικη της αγωγη με αποτελεσμα να μην ξανα σηκωθει απο το κρεβατι?

Τραυματιστηκα σε κοινωφελη εργασια και ενω ο υπαλληλος που ηταν μαζι μου ανεφερε στην επιθεωρητρια της επιθεωρησης εργασιας τι ειχε συμβει η ιδια κανονισε με τον υπευθυνο του Δημου που με ειχε προσλαβει και το παραλειψε απο την αναφορα της,χωρις να μπορω να κανω εγω κατι.

 

Εχω να εργαστω σε κανονικη εργασια απο το 2009,ενδιαμεσα εργαστηκα σε δυο κοινωφελη προγραμματα,ζω χωρις να ζητιανευω απο οικονομιες που ειχα και βοηθεια απο φιλους,ζω με τις πενταροδεκαρες επιδοματα του Αλεξη η του Κουλη που πιστευουν οι γελοιοι οτι καποιος ζει με 200 ευρω τον μηνα,δεν εκλεψα και δεν ζητιανεψα. 


Μεσα σ ολα τα δικα μου ζω τις αγωνιες και την δυσπραγια του απλου λαου,δεν με ενδιαφερουν οι υπολοιποι,οι βολεμενοι,ξερω οτι αυτοι που μας κυβερνουν δεν θελουν το καλο μας,το γραφω απλα,ειναι ταγμενοι στην καταστροφη μας,ολων των κομματων,θυμηθειτε τι εχουμε περασει τοσα χρονια,μια με τον εναν και μια με τον αλλον,υποσχεσεις,ψευδη,αλαζονεια,βια,τρομοκρατια και απαγορευσεις.

Αυτο που ζουμε δεν λεγεται δημοκρατια,μην σας ξαφνιαζουν οσα γινονται,βυθιζομαστε στην απολυτη σηψη,δεν εχει σωτηρια γιατι οσοι κυβερνουν προτιμουν να συμβαινουν ολα αυτα απο το να ασχολουμαστε με τα συνεχομενα εγκληματα τους.

Τα τελευταια 3 χρονια ζουμε τον απολυτο φασισμο,ενα υπερχρεωμενο κομμα και ενας μιζαδορος πρωθυπουργος κυβερνουν λες και εχουν την βουλα του Θεου,δεν απολογουνται,δικαιολογουνται και κρυβονται,οχι οτι ο προηγουμενος ηταν καλυτερος,θα ερθουν χειροτερες ημερες για ολους μας.


Οσο μπορω θα γραφω,οτι νοιωθω,καταλαβαινω και αντιλαμβανομαι.

Δεν ειναι ευκολο να συμβαινει παντα αυτο.

Δεν πιστευω οτι θα αλλαξει τιποτα αλλα ακομα και ενας αν καταλαβει τι συμβαινει κερδος θα ειναι.

Ζηστε την ζωη σας σαν να μην υπαρχει αυριο,αφου το θελουν οι κυβερνωντες να συμβει αυτο...θα το κανουν αργα η γρηγορα.

Εκτος αν δεν τους το επιτρεψουμε εμεις.

2 σχόλια:

Photonews είπε...

Νά είσαι καλά φίλε μου
Να ξέρεις εκφράζεις πολλές φορές τη γνώμη και άλλων.
Μια γνώμη που άν σχολιάσεις σε συστεμικό σάίτ θα τη σβήσουν.
Δέ θα αλλάξει κάτι όπως λές και εσύ παραπάνω.
Στην Ελλάδα όλα δήθεν είναι και δέ φταίνε μόνο οι πολιτικοί αλλά και οι άνθρωποι. Ο μόνος τρόπος να προστατεύεσαι είναι να είσαι όσο πιό αυτόνομος μπορείς. Δηλαδή να ζείς σάν να είσαι εντελώς μόνος χωρίς κανέναν και τίποτα. Προσωπικά πέρασα πολλα εμπόδια έτσι. Τέλος πάντων ο λόγος που σου γράφω είναι για να σε ευχαριστήσω για το μπλόγκ αυτό. Μου έχεις κρατήσει πολλές φορες συντροφιά και τα λές με το όνομά τους. Μου αρέσει που είσαι αληθινός. Συνέχισε έτσι. Να σε καλά!

ΗarryTsopanos είπε...

Kι εσυ να εισαι καλα,ολοι μας,Σε ευχαριστω