Σάββατο, Φεβρουαρίου 11, 2023

Το κρυο της αρκουδας

 


Ειπαμε,οκ,

 Ειχαμε εναν χειμωνα τοσο ηπιο που δεν πιστευα οτι τον ζουμε,μεχρι που αρχισα να πιστευω ...αστεια,,,,την κλιματικη αλλαγη που ευαγγελιζονται οι νεοταξιτες ηγετες μας.

 

Στο σπιτι που μου εμεινε μετα το θανατο της μητερας μου δεν εχουμε θερμανση,δυο κλιματιστικα,ενα του '86  που εχει να αναψει απο τοτε και ενα οικονομικο που εβαλα περυσι γιατι πιστευα οτι ο σκυλος θα ερθει να μεινει μαζι μου,αλλα ουτε ο σκυλος δεν θελει να ερθει να μεινει μαζι μου...κι ετσι τζαμπα το εβαλα.


Να που χρειαστηκε,εδω και μια βδομαδα που η θερμοκρασια εχει πεσει τοσο πολυ και δεν αντεχεται η κατασταση μεσα στο σπιτι ειναι Β.Πολος.

10 βαθμοι στο δωματιο,8 στην κουζινα,στην κουζινα παω με το μπουφαν,στο δωματιο αναβω την κουβερτα την ηλεκτρικη  και λιγο το κλιματιστικο ειδικα οταν τρωω γιατι αν φαω χωρις αυτο αναμενο..... εχει κρυωσει το φαγητο πριν το φαω.


Καλα να ειναι οι φιλοι που μου πληρωνουν το ρευμα,δεν ειμαι επαιτης αλλα δυστυχως με 200 ευρω τον μηνα δεν φτανουν,φυσικα δεν το εκμεταλλευομαι,προσπαθω με καθε τροπο να μην χαλαω πολυ ρευμα,να φανταστειτε τον περασμενο χρονο το διμηνο ερχοταν 30-36 ευρω καθε φορα,αυτη την φορα αντε να ερθει 50,ειναι το ΚΟΤ- α της δεη που βοηθαει σε αυτο.


Κανω να ξυπνησω λοιπον το πρωι....βγαζω ο χερι μου εξω απο την κουβερτα και παγωνει,αναβω το κλιματιστικο και την κουβερτα συγχρονως,...αλλα...χαλασε η κουβερτα,απο μονη της.

Πανικος

Παιδια 28+ ευρω μια μονη ηλεκτρικη κουβερτα?

10 χιλιαρικα δραχμες?

Παλια νοικιαζες σπιτι για 5 μηνες με τοσα.

Που παμε ρε,που παμε,τελικα βρηκα μια σε σουπερ μαρκετ μιση τιμη,την πηρα αν και για να ζεστανει κανει μια ωρα,απο το ολοτελα καλη κι η Παναγιωταινα.

Σκεφτομαι οτι τουλαχιστον εχω ενα σπιτι εστω ερειπιο και μενω,απο μονωση δεν εχει τιποτα,οσο ζεστη κανει εξω το καλοκαιρι καινει και μεσα,οσο κρυο τον χειμωνα κανει εξω τοσο και μεσα,αλλα δεν ειμαι στον δρομο.

Αλλοι δεν εχουν ουτε αυτο.

Καλυτερα που δεν ηρθε ο σκυλος να μεινει μαζι μου,θα ψοφαγε στο κρυο,καλα ειναι εκει στους φιλους μου.

 

Να περασει,να ζεστανει λιγο...


Δεν υπάρχουν σχόλια: